یزدی: تراکتور تیم قابل احترامی است/ مذاکره باشگاه‌ها با بازیکنان نفت مسجد سلیمان، حرفه‌ای نیست

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی فردای تیمش با تراکتور تبریز و مشکلات نقل و انتقالاتی این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور تبریز اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پس از چند سال به شهر اولین‌ها و شهر خودم بازگشتم. تراکتور تیمی قابل احترام و خیلی خوب در لیگ امسال است و فردا باید به مصاف این تیم برویم. امیدوارم بتوانیم تمرینات و برنامه‌هایی که در چند روز اخیر مرور کردیم را به خوبی در بازی با تراکتور اجرا کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که در بازی فردا بازیکن جدیدی در ترکیب این تیم به میدان می‌رود، گفت: در فصل نقل و انتقالات هستیم و من می‌خواهم از تیم‌های دیگر که بدون هماهنگی با باشگاه ها، با بازیکنان مذاکره می‌کنند، گلایه کنم. این کار حرفه‌ای نیست و باید بگویم که تاکنون چند باشگاه با بازیکنان ما مذاکره کرده اند.


بیشتر بخوانید

مس رفسنجان - استقلال؛ لشگر آبی به دنبال استخراج مس/ پرسپولیس- سایپا؛ خودرو سواری ارتش سرخ در صدر


یزدی در ادامه گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه قول داده‌اند که به زودی این مشکل برطرف شود تا بتوانیم یارگیری کنیم. قطعا ما در ادامه کار باید چند بازیکن جذب کنیم. برای چالش‌های پیش رو حتما باید تیممان را تقویت کنیم تا با قدرت و صلابت بیشتری در ادامه لیگ حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار