ساعی: جام‌های قهرمانی تخصصی، انگیزه مضاعفی به ورزشکار می‌دهند

پیشکسوت ورزش کشورمان در خصوص مراسم رونمایی از جام‌های قهرمانی قایقرانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی ساعی، پیشکسوت ورزش کشورمان در خصوص مراسم رونمایی از جام‌های قهرمانی روئینگ اظهار کرد: مراسم بسیار زیبایی را شاهد بودیم. ابتدا از عنوان مراسم تعجب کردم؛ زیرا انتظار نداشتم جام‌های قهرمانی به این زیبایی باشند. تمامی جام‌های قهرمانی در رشته‌های ورزشی یک شکل شده، اما این جام‌ها به صورت تخصصی طراحی شده اند. این طراحی‌ها کار بسیار قشنگی بود که از قهرمانی مانند سهرابیان چنین سلیقه‌ای انتظار می‌رفت.

ساعی در خصوص انتظار از مسئولان دیگر رشته‌های ورزشی عنوان کرد: تخصصی شدن جام‌های قهرمانی، انگیزه مضاعفی به ورزشکاران و تیم‌ها می‌دهد. در کلکسیون اکثر ورزشکاران جام‌های قهرمانی بسیار شبیه هم هستند؛ در حالی که جام تخصصی رونمایی شده امروز، کاملا مشخص است که برای رشته قایقرانی طراحی شده است.

قهرمان تکواندوی ایران در خصوص برگزاری لیگ تکواندوی کشور گفت: لیگ تکواندو برگزار شد و شرایط آن مانند دوره‌های قبل نبود. با این حال تجربه خوبی بود و فدراسیون زحمات زیادی برای برگزاری این مسابقات کشید و کیفیت لیگ نیز خوب بود. امیدوارم مشکلات ناشی از شیوع کرونا حل شوند تا مسابقات و اردو‌ها به خوبی برگزار شوند.

ساعی در خصوص احتمال کسب مدال در مسابقات المپیک تصریح کرد: بچه‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد و در شرایط خوبی به سر می‌برند. البته هادی پور آسیب دیده است؛ با این وجود می‌تواند به کار خود ادامه دهد. در تیم‌های لیگ برتر تکواندو، تیم فرمانیه بسیار خوب بود و توانست به جایگاه سوم برسد. در کنار آن تیم شهرداری نیز بسیار عالی عمل کرد و توانست به قهرمانی‌های خود تداوم دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار