حسین‌خانی: سکه بهترین سینِ هفت‌سین است/ آزادی یک زندانی جزو بهترین اتفاق‌های سال ۹۹ بود

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: سکه را، چون نماد روزی است بهترین سینِ هفت‌سین میدانم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی حسین‌خانی نفر سوم رقابت‌های جهانی، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز مسابقات قهرمانی آسیا بابیان اینکه سکه برایم بهترین سینِ هفت‌سین است، اظهار داشت: ایرانیان باستان، از زمانی که سکه ضرب شد، آن را برای افزایش رزق و روزی در سال پیش رو، بر سر سفره هفت‌سین گذاشتند، به همین دلیل سکه برایم بهترین سینِ هفت‌سین است.

به خودم نمره ۲۰ می دهم

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که به جرأت آن را بدترین اتفاق سال ۱۳۹۹ می‌دانم، به هیچ‌کدام از مسابقات اعزام نشدیم، بااین‌حال تمام تلاشم را روی هدفم متمرکز کرده‌ام، در مسابقات انتخابی تیم ملی به مقام قهرمانی رسیدم و همین بهترین اتفاق سال بود، به همین دلیل به خودم نمره ۲۰ می‌دهم.

حسین‌خانی در ادامه گفت: آزادی یک زندانی از پای چوبه دار و نجات جان یک انسان را نیز باید به فهرست بهترین اتفاق‌های سال ۱۳۹۹ اضافه کنم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان با اشاره به اینکه احساس می‌کنم در زندگی شخصی و ورزشی‌ام پیشرفت داشتم، گفت: برای دستیابی به اهدافم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم، هرچند اوایل سال گذشته که با تعطیلی و محدودیت‌های بسیاری ناشی از شیوع بیماری کرونا مواجه بودیم، بر روند آمادگی من و تمام اعضای تیم ملی تأثیرگذار بود. بااین‌حال امیدوارم در مدت باقیمانده تا المپیک زمان ازدست‌رفته را جبران کنیم و به نتایج خوبی دست یابیم.

نوروز برای من معنای به خصوصی دارد

وی با اشاره به شروع بهار و زیبایی هایش تصریح کرد: من متولد فروردین‌ماه هستم، شاید به همین دلیل نوروز برایم معنای به‌خصوص دارد. شاید سختی و مشقت حضور در اردو‌ها نگذاشته از این فصل لذت بیشتری ببریم، بااین‌حال به دلیل حساسیت فصلی که از آن بینصیب نمانده‌ام، بهار را به معنای واقعی احساس می‌کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اضافه کرد: نوروز‌های بسیار «پایتخت» تنها سریالی بود که من را پای تلویزیون نشاند، چون واقعاً روند داستان را در این سریال دوست دارم.

حسین‌خانی با اشاره به لغو تمامی مسابقات در سال گذشته و صرفاً برگزاری مسابقات انتخابی، اظهار داشت: علاوه بر برخورداری از تجربه کافی در میادین مختلف داخلی و خارجی، باید آمادگی جسمانی مطلوبی هم برای موفقیت در پیکار‌های انتخابی داشت که خوشبختانه من توانستم از تمام توانم استفاده کنم و به نتیجه مطلوب برسم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آرزو می کنم سال جدید شادی، آسایش و آرامش به خانه مردم بیاید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار