فرماندار امیدیه:

مشکل فاضلاب مسکن مهر امیدیه تا پایان امسال رفع می‌شود

رفیعی گفت: مشکلات زیرساختی و فاضلاب مسکن مهر شهرستان امیدیه تا پایان امسال رفع می‌شوند.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر پیگیری جدی مسکن مهر این شهرستان گفت: مشکل فاضلاب مسکن مهر ۵۵ هکتاری تا پایان امسال  رفع خواهد شد، همچنین عملیات احداث و ترمیم شبکه فاضلاب ۶۰ هکتاری نیز در روزهای آینده آغاز می شود.

او به انجام توافق هایی در خصوص انشعاب آب، برق و گاز اشاره کرد و افزود: پس از نهایی شدن اقدامات برای اجرای عملیات های مذکور، اطلاعات تکمیلی به عموم مردم خواهیم رساند.

رفیعی در خصوص بهسازی سایت ۶۰ هکتاری بیان داشت: پاکت های مناقصه دوم پروژه فاز 2 بهسازی سایت ۶۰ هکتاری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، فردا 11 اسفندماه انجام خواهد شد که جا دارد از حمایت های حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مردم صبور ساکن سایت های مسکن مهر امیدیه که مشکلات زیادی را متحمل می شوند، تشکر و قدردانی نمایم.

فرسودگی شبکه فاضلاب، یکی از مشکلات شبکه فاضلاب استان خوزستان و بسیاری از شهر‌های تابعه آن است، همچنین برخی از سایت‌های مسکن مهر نیز مشکلاتی برای اهالی آن ایجاد کرده که با پیگیری‌های مکرر مسئولان آب و فاضلاب استان، این معضل در حال رفع شدن است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.