پیامک‌های دریافتی دهم اسفندماه؛

از کمبود انسولین تا بلاتکلیفی متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم اسفندماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۸۷۵....۹۱۴: باسلام، دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان باوجود قرار دادن تعداد کثیری از شماره تلفن‌های مختلف در دفترچه تلفن سایت دانشگاه از ابتدای مهر تاکنون هیچ‌کدام از این تلفن‌ها پاسخگوی مشکلات دانشجویان نبوده و به دلیل محدودیت‌های کرونایی برای مراجعه حضوری، مخصوصا برای دانشجویان راه دور امکان برقراری ارتباط و رفع مشکلات آموزشی و شهریه غیرممکن شده است. همه تلفن‌های دانشگاه غیر از آبدارخانه رد تماس می‌زنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۸۵۷۶....۹۱۳: سلام! شرکت گاز استان اصفهان مبلغ غیرمنطقی بدهی قبلی به قبوض این دوره پیوست کرده؛ لطفا پیگیری کنید.


۲۴۸۱....۹۱۲: سلام شهرداری سیزده آبان تفاوت حقوق‌های پارسال را هنوز پرداخت نکرده لطفا پیگیری کنید.


۴۳۳۶....۹۳۶: سلام چرا کل سهام عدالت‌ها آزاد نمی‌شود؟ چرا به فروش نمی‌رسونند؟ والله دم عید هست به پول سهام نیاز داریم.


۴۸۳۲....۹۱۲: باسلام خسته نباشید من متقاضی مسکن مهرپردیس فاز هشت هستم من بعداز هشت سال انتظار که روزی به خیال خود خانه دار می‌شوم الان به من می‌گویند پروژه شما هیچ کاری نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۱۸۷۷....۹۳۷: سود حاصل از سهام عدالت که در بهمن ماه هر سال واریز می‌شد امسال چه شد؟ لطفا صداوسیما این مهم را به مسئولان امر منعکس نماید با تشکر


۵۶۶۷....۹۱۷: لطفا وضعیت معلمان غیرانتفاعی را پیگیری کنید که بعد از قبولی در آزمون استخدامی سابقه کار و بیمه شان حساب نمی‌کنند.


۰۳۱۳....۹۱۷: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمتکش خواهشمندیم پیگیر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی اداری شهرداری‌ها هم شوید ممنون خواهشمندیم پیگیر شوید.


۵۵۲۷....۹۱۴: با سلام و خسته نباشید. خیلی از ثبت نام کننندگان کنکور ارشد ۱۴۰۰ بنا به دلایلی خواهان ویرایش اطلاعات ثبت نامی می‌باشند از جمله تغییر حوزه، اما سازمان سنجش فقط درخواست کتبی قبول می‌کند و پس از دریافت درخواست کتبی نیز می‌گوید که نتیجه آن در هنگام کارت ورود به جلسه مشخص خواهد شد آن هم اگر قبول کنند. در حالی که اگه امکان ویرایش مجدد بدهند کار هزاران نفر حل می‌شود و نیازی هم به درخواست نیست. از شما خیلی خیلی خواهشمندم این موضوع را حتما پیگیری کنید شاید فرصت دوباره برای ویرایش دادند. بازم خیلی ازتون متشکرم


۰۱۳۸....۹۱۷: سلام. تیبا ۲ تبت نامی خرداد ماه بیشتر از ۴۰ روزه که فاکتور شده و، اما هنوز پلاک نشده. شرکت سایپا می‌گوید مشکل از ناجا هست از ما نیست. لطفا پیگیری کنید که این همه خودرو در پارکینگ سایپا چرا پلاک نمی‌شود تا تحویل داده شود. خواهشمندم پیگیری کنید.


۵۱۸۸....۹۳۵:باعرض سلام وخسته نباشید من یک کشاورز روستایی از شهرستان بابل استان مازندران ودارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستم الان بیشتر از یک ساله که ما روستایی هارو در درمانگاه‌های تامین اجتماعی ویزیت نمی‌کنند و به ما می‌گویند باید بروید درمانگاه خانه بهداشت روستای خودتون .. دفترچه‌های روستایی ما را باطل کردند. وبرای ویزیت بادفترچه تامین اجتماعی هم باید پول ویزیت بدهیم هم پول دارو. به همه جا زنگ زدم، ولی کسی پاسخ گو نیست لطفا پیگیری کنید.


۳۳۱۹....۹۱۳: با عرض سلام وخسته نباشید می‌خواستم پیگیری کنید چرا کارکنان شرکتی آب و منطقه‌ای ۵ ماه هست که حقوقی دریافت نکرده وبا سابقه بیش از ۱۰ سال تصمیم به اخراجشون گرفتند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۹۹۸۵....۹۱۳: سلام وخسته نباشید می‌خواستم بدونم چرا نانوا‌هایی که نان خانگی می‌پزند وسهمیه آرد ندارند بیمه نمی‌شوند این هم به این سختی


۹۳۰۳....۹۱۳: سلام و خسته نباشید خواهشا نبود انسولین قلمی را پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
یکی به آنها بگه بابا هیچ مسئولی پیگیر مشگلات مردم نیست چه برسه به....
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۰:۰۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
با سلام . وخدا قوت لطفا درمورد سامانه سهپر نزاجا درمورد سامانه پیامکی کاربران اطلاع رسانی شود همچنین ترتیبی داده شده که نتیجه آن هم درسامانه درج شود باتشکر.
آخرین اخبار