شکایت ارتش لبنان از صهیونیست‌ها به سازمان ملل

ارتش لبنان شکایتی علیه رژیم صهیونیستی برای نقض حریم هوایی این کشور تنظیم کرده و آن را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش لبنان شکایتی را علیه رژیم اشغالگر قدس تنظیم کرده و آن را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده است.

لبنان دلیل ارائه این شکایت را نقض مکرر حریم هوایی این کشور از سوی صهیونیست‌ها و عبور مکرر جنگنده‌های این رژیم از فراز آسمان‌های لبنان بیان کرده است.

امروز (شنبه) نیروی مسلح لبنان دربیانیه‌ای از نقض مجدد حریم هوایی این کشور و ورود پهپاد از سوی سرزمین‌های اشغالی به آسمان لبنان خبر داد.

بنا بر این بیانیه رژیم صهیونیستی دو مرتبه در صبح جمعه حریم هوایی لبنان را با پرواز پهپادی جاسوسی بر فراز آسمان شهرک «میس الجبل»، نقض کرده است.

همچنین ارتش لبنان اعلام کرد این پهپاد جاسوسی پس از گشت‌زنی بر فراز آسمان مناطق جنوب، حریم هوایی لبنان را از شهرک «یارون» ترک کرد.

نیروی مسلح لبنان اعلام کرد نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفیل) نقض حریم هوایی این کشور را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
واللا ...سازمان ملل باید تکلیفش مشخص بشه. اگه بوقه که مردم برن خودشون متجاوز رو سرجاش بشونن.
سازمانی که موقعی که باید کاری بکنه جز اظهار تاسف هیچ غلط دیگه نمیکنه وقتی متجاوز جواب گرفت هم فقط باید اظهار تاسف کنه البته برا خودش که کارایی نداره.
آخرین اخبار