ماشین مرگی که شکارچی خطرناک‌ترین بمب‌های هسته‌ای است + فیلم

برخی کشورها در تلاشند تا خود را در برابر حملات هسته‌ای مقاوم کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا طی مانور دریایی یک بمب هسته‌ای تقلبی را توسط ماشین مرگ منهدم کرده و همچنین ناو جنگی این کشور یک موشک بالستیک در آسمان را هدف قرار داد. این مانور بخشی از آزمایش آخرین تکنولوژی رهگیر نظامی این کشور بود.
سازنده‌ی موشک Raytheon این رهگیر را یک ماشین مرگ می‌نامد که مانند یک کامیون ۱۰ تنی و با سرعت ۹۶۵ کیلومتر بر ساعت به موشک بالستیک هدف داده شده برخورد کرد.

کشور آمریکا در حال حاضر خطرناک ترین سلاح های هسته ای و کشتار جمعی را در اختیار دارد و با عبور از این سلاح ها در تلاش است تا خود را در برابر حملات هسته ای مقاوم کند.

در حالی که بسیاری از کشورها حتی اجازه داشتن صنعت هسته ای در اندازه مصارف پزشکی را ندارند اما هر روز شاهد تولید انواع سلاح و یا سپرهای هسته ای در ایالات متحده هستیم.

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۱:۲۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
این هارت و پورت ها فقط برای کشورهایی مثل عربستان و امارات و جیبوتی ..... وحشت آفرین هست.ما چون متصل به قدرت الهی هستیم و هدف اصلی مبارزه ما دفاع از دین خداست چیزی به اسم ترس در وجود خود نداریم.چرا که ما برای مرگ در راه خدا که همان شهادت است میجنگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه وقتی خدایی داریم که قدرتش بالاتر از همه قدرتهاست وابعاد قدرتش بینهایت فراتر از درک انسان است نه لزوما به خاطر اینکه ما خوبیم بلکه به خاطر اینکه آمریکا داره درواقع ادعای خدایی میکنه سرنوشت حتمی اون همانند فرعون و نمرود خواهد شد
آخرین اخبار