ملکی خبر داد:

آتش‌سوزی انبار نخ و پارچه در خیابان مولوی تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار نگهداری نخ و پارچه در خیابان مولوی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۳:۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار در خیابان مولوی، خیابان صاحب جمع، کوچه بوربور به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان در مدت زمان ۲ دقیقه به محل رسیدند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه ایستگاه شماره ۴ در نزدیکی این محل قرار دارد، ولی بخشی از معبر کوچک بود و وجود خودرو‌ها مشکلات خاص خود را داشت.

ملکی گفت:آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده می‌کنند که یک ملک دو طبقه قدیمی حدودا به وسعت ۳۰۰ متر که با داربست و وسایلی که مقاومت چندانی ندارد، دو طبقه شده بود. در آنجا حجم زیادی از نخ و پارچه نگه داری می‌شد که دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود:در مجاورت این انبار، انبار‌های دیگری بود که با سقف‌های شیروانی و قدیمی هستند، خطر سرایت آتش به این‌ها نیز وجود داشت که آتش نشانان از چهار طرف ضمن حفاظت از انبار‌های کناری عملیات را آغاز کردند و توانستند خیلی سریع آتش را به کنترل خودشان در بیاورند.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد:خوشبختانه در حال حاضر آتش خاموش شده و نیرو‌ها مشغول لکه گیری و ایمن سازی هستند. سقف‌هایی که با مواد غیر مقاوم ساخته شده بود در لحظات آغازین تخریب شده بود. مورد مصدومیت و تلفات جانی هم نداشتیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار