اولیانوف: شورای حکام رویکردی مسئولانه در قبال برجام اتخاذ کند

نماینده دائم روسیه در نهاد‌های بین‌المللی در وین اتخاذ رویکرد مسئولانه شورای حکام در قبال توافق هسته‌ای ایران را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده دائم روسیه در نهاد‌های بین المللی در وین رویکرد مسئولانه اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال برجام را خواستار شد.

میخائیل اولیانوف با درج پیام خبرنگار وال استریت ژورنال در حساب توئیتر خود و در پاسخ به آن نوشت: دیدگاه جالبی است. در واقع ما جلوتر از زمان حرکت می‌کنیم. ما باید هفته آینده شمارش (در خصوص برجام) را انجام دهیم. فرصت احیای برجام به زودی محدودتر می‌شود. به همین خاطر جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به رفتار مسئولانه ۳۵ عضو آن نیاز دارد.

لارنس نورمن، خبرنگار آمریکایی، در پیامی به قضاوت درباره مذاکرات هفته گذشته اتحادیه اروپا با آمریکا در خصوص برجام پرداخت و تاکید کرد ایران هنوز پاسخی به این موضوع نداده است، اگر تا فردا چنین پاسخی داده نشود، می‌توان هفته آینده گزارشی برای آن تنظیم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اخیرا اعلام کرد واشنگتن دعوت اروپا برای گفتگو با ایران را پذیرفته است. ند پرایس گفت: «دعوت اروپا برای گفتگو با ایران را پذیرفتیم؛ این دعوت هفته پیش صورت گرفته است.»

این پیشنهاد در نشست اخیر وزرای خارجه اتحادیه اروپا و آمریکا مطرح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار