نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

واگذاری پرسپولیس و استقلال مشروط به شفافیت مالی است

حجت الاسلام شجاعی گفت: وضعیت مالی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای واگذاری باید شفاف سازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام شجاعی نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا در رابطه با موضوع خصوصی سازی باشگا‌های پرسپولیس و استقلال، وزیر ورزش و جوانان را به کمیسیون اصل ۹۰ احضار و مواخذه کردیم که این موضوع را این همه کش دادید و با وجود شرایط حاکم می‌خواهید بلایی را به وجود بیاورید که معلوم نیست بعد بتوان آن را جمع کرد یا نه.

او افزود: برای خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید بسترسازی مورد نیاز این موضوع صورت می‌گرفت که متاسفانه تا کنون اتفاق نیفتاده است.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق سربازان یکی از دستاورد‌های مجلس یازدهم است، گفت: امسال دولت برای این منظور ۲ هزار میلیارد تومان پیشنهاد داده بود که ما در مجلس این مبلغ را به ۷هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و حقوق سربازان سه الی چهار برابر شد.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه قانون افزایش حقوق سربازان از چند سال پیش وجود داشت ولی اجرا نمی‌شد، افزود: مجلس به عنوان نهاد نظارتی اجرای قانون را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه نکرده بود، ولی ما در مجلس یازدهم به این موضوع ورود کردیم.

او ادامه داد: امسال هم افزایش دیگری در خصوص حقوق سربازان خواهیم داشت تا به آن مقدار حداقل قانونی برسد.

 

منبع ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.