دادگاه فساد مالی نتانیاهو با حضور شاهدان ادامه می‌یابد

رسیدگی به پرونده فساد مالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اوایل ماه آوریل با احضار چند شاهد از سر گرفته می‌شود.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، جلسات دادگاه فساد مالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با احضار چند شاهد در اوایل ماه آوریل از سر گرفته می‌شود.

دادگاه منطقه‌ای قدس اشغالی اعلام کرد جلسه بعدی رسیدگی به پرونده قطور فساد مالی بنیامین نتانیاهو ۵ آوریل، کمتر از دو هفته پس از برگزاری انتخابات کنست (در ۲۳ مارس) برگزار می‌شود. تیم حقوقی نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این با طرح ادعای تاثیر ناعادلانه بر انتخابات آتی پارلمان رژیم صهیونیستی، توانستند روند دادرسی پرونده نتانیاهو را به تعویق بیندازند.

بنا به نوشته جروزالم پست، روند دادرسی پرونده فساد مالی نتانیاهو از اوایل آوریل با برگزاری سه جلسه هفتگی به مدت یک ماه و نیم ادامه می‌یابد. همچنین قرار است دادگاه برخی افراد را برای ادای شهادت در خصوص پرونده فساد نتانیاهو احضار کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که متهم به ارتشا، کلاهبرداری و نقض اعتماد است، پیشتر در جریان جلسه دادگاه ضمن رد اتهامات، خود را بی گناه معرفی کرد. نتانیاهو اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که برای پرونده‌های فساد مالی پایش به دادگاه باز می‌شود.

پرونده‌های فساد اقتصادی نخست وزیر رژیم صهیونیستی موسوم به پرونده‌های هزاره قرار بود اوایل ماه مه در دادگاه بررسی شود. او پیش از این درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته بود. تنها در یکی از این پرونده‌های فساد اقتصادی موسوم به چهار هزار، نتانیاهو به اعطای تسهیلات مالی خارج از عرف به یک شرکت متهم شده است. به ازای این تسهیلات مالی قرار بوده تا سایت خبری منتسب به رئیس این شرکت تبلیغات مثبتی را برای نتانیاهو انجام دهد.

در صورت مجرم شناخته شدن، نخست وزیر ۷۱ ساله صهیونیست‌ها ممکن است به جرم رشوه خواری تا ۱۰ سال زندان و به دلیل کلاهبرداری و نقض اعتماد تا سه سال زندان محکوم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دادگاه صوری
۱۴:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
در صورت مجرم شناخته شدن دیگه!!!!خخخخخخ
اگه ترامپ مجرم شناخته شد اینم میشه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
یه رفیق دارم ادم دنیا دیده ایه // 15 روز رفته ترکیه // اون میگفت تو خارج از این بیمزه بازی ها در نمیارن که اسم مجرم را بصورت (n k ) ( f g) بنویسن // اسم و فامیل کامل بهمراه عکس
آخرین اخبار