در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طراحی مدل‌های مفهومی برای آشنایی دانش آموزان با سند تحول بنیادین

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره سازوکار عملیاتی آشنایی دانش آموزان با مفاهیم سند تحول بنیادین توضیح داد.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات این سازمان برای همسوسازی برنامه های پرورشی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: برای این موضوع برنامه ریزی کرده و برای آنکه بتوانیم آنچه طراحی و رونمایی کردیم محقق شود مدل مفهومی هشت گامی طراحی کردیم.

او ادامه داد: در نظر داریم که تا پایان سال تحصیلی ١٣٩٩-١۴٠٠ این رویکرد جدید به منصه اجرا برسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تصریح کرد: برای هر کدام از این برنامه طرم‌خایی در نظر گرفتیم به طور مثال چندین مدال برای اهداف مختلف طراحی کردیم که به دانس آموزان در مناسبت های مختلف داده می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه این مدال ها ذیل توجه به تربیت چند ساحتی مورد تاکید در سند تحول بنیادین در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مدال امامت، ولایت و... از جمله فعالیت هایی است که به ثبت رسیده و در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی دانش آموزی به برترین ها اهدا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تصریح کرد: با این سازوکار برنامه ریزی انجام شده است تا تمام مهارت های مورد نیاز دانش‌آموزان احصا و برای آن برنامه هایی عملیاتی طراحی شود تا ما را به سمت دانش در تراز سند تحول بنیادین سوق دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.