حقایق عجیب و ترسناکی که هیچگاه کشف نشدند

مواردی از اتفاقات اعجاب انگیز و حتی وحشتناک را مشاهده می کنید که دلیل رخ دادن آن‌ها هیچگاه مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در 100 سال گذشته، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر بشر در حوزه‎‌های مختلف بوده‌‎ایم، انسان توانسته به سطح ماه قدم بگذارد، به اعماق اقیانوس‌ها سفر کند یا حتی DNA و عناصر تشکیل دهنده جهان را کشف کند، اما با وجود تمام این پیشرفت‌ها همچنان رمز و رازهایی در این دنیا وجود دارد که انسان هیچگاه نتوانسته حقیقت آن‌ها را فاش یا حتی تکذیب کند. در این گزارش چند مورد از همین اسرار عجیب و وحشتناک را مشاهده می‌کنید که احتمالا تاکنون چیزی درمورد آن‌ها نشنیده‌اید.

کشتی اس.اس اورنگ مدان (SS Ourang Medan)

در ژوئن سال ۱۹۴۷ پیام‌هایی عجیب از یکی از خدمه کشتی اورنگ مدان برای کشتی‌های مختلف ارسال شد. او درخواست کمک داشت و پیام خود را اینگونه بیان کرد: تمامی خدمه به همراه کاپیتان کشتی مرده‌اند، مدتی بعد پیام دیگری دریافت شد: من هم مرده‌ام. این پیام‌های عجیب باعث شد چند کشتی آمریکایی و هلندی برای پیدا کردن اورنگ مدان اقدام کنند.

پیام‌ها از مسیر تنگه مالاگا، جایی بین سواحل خشک شده سوماترا و مالزی، دریافت می‎‌شد در نتیجه کشتی‌های جستجوگر به سمت این مناطق حرکت کردند. سرانجام یک کشتی آمریکایی به نام ستاره نقره ای، اورانگ مدان را پیدا کرد. آن‌ها با پیشروی بیشتر متوجه یک کشتی هلندی شدند که به حال خود به شکل عجیب و غریبی رها شده است. از آن عجیب تر این بود که هرچه به کشتی نزدیک تر می‌شدند، سیگنال های دریافتی بیشتر می‌شد.

حقایقی ترسناک و واقعی

احتمالا خدمه کشتی ستاره نقره‎ای فکرش را هم نمی‌کردند که چه صحنه‌های وحشتناک و چه اتفاق عجیب و غریبی انتظارشان را می‌کشد بنابراین برای کشف حقیقت وارد کشتی شدند و آنجا بود که متوجه شدند پیام‌ها و سیگنال‌های دریافتی، دروغین و اغراق آمیز نبوده‌اند. خدمه کشتی اورنگ مدان همگی با دهان و چشم های باز، دست هایی به حالت کشیده و صورت هایی به سمت خورشید بر روی عرشه کشتی مرده بودند و از حالت چهره‌هایشان مشخص بود که قبل از مرگ با صحنه‌های ترسناکی مواجه شدند به طوری که حتی حیوانات داخل کشتی هم از این حادثه جان سالم به در نبرده بودند.

برخی از خدمه به همان شکلی که مشغول انجام وظیفه خود بودند مرده بودند به طوری که افسر ارتباطات، همانطور در حال نوشتن تلگراف مانده بود و هنوز انگشت هایش بر روی دکمه های دستگاه تلگراف بود. خدمه ستاره نقره‌ای در زیر عرشه به جستجوی اجساد و یا شاید بازمانده‌ای از این حادثه گشتند و اجسادی وحشت زده را یافتند که معلوم بود قبل از مرگشان به شدت از چیزی ترسیده‌اند.

آن‌ها هرچه بیشتر به قسمت‌های زیرین کشتی می‌رفتند سرمای شدید و غیرقابل تحملی را حس می‌کردند که باعث شده بود اجساد طی این مدت در کشتی سالم بمانند و به همین دلیل امکان تشخیص دقیق زمان واقعه مشخص نبود. به این ترتیب کاپیتان ستاره نقره‌ای تصمیم گرفت کشتی اورنگ مدان را به کشتی خود متصل کرده و با خود به ساحل ببرد اما زمانی که خدمه در حال انجام مقدمات اتصال بودند اتفاق عجیب دیگری رخ داد.

مه غلیظی فضا را فراگرفت و پس از گذشت چند دقیقه، انفجاری بزرگ در اورنگ مدان رخ داد و این کشتی نفرین شده به همراه خدمه مرده و راز ترسناک و نامعلومش به اعماق دریا رفت. پس از گذشت سال‌ها از این اتفاق هنوز دلیل قاطعی برای آن کشف نشده، عده‌ای اعتقاد دارند که این کشتی هلندی مورد حمله فرا زمینی‌ها یا ارواح و اجنه قرار گرفته است.  برخی دیگر نیز معتقدند کشتی در حال حمل غیرقانونی و قاچاق گاز اعصاب بوده است و به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی، خدمه آن دچار چنین حادثه‌ای شده‌اند.

حقایقی ترسناک و واقعی

 

پایگاه مخفی دالس Dulce

ظاهراً یک مجموعه زیرزمینی کاملاً مخفی در زیر صخره Archuleta Mesa در Dulce نیومکزیکو ساخته شده است. ادعاها مبنی بر این است که این پایگاه یک آزمایشگاه ژنتیک است که در آن انسان ها و موجودات فرازمینی با همکاری مشترک، آزمایش های نگران کننده‌ای را انجام می‌دهند که توسط اسناد مختلف و گزارش های شاهد و حتی یک کارمند سابق فاش شده است.

حقایقی ترسناک و واقعی

صداهای زمزمه‌ای عجیب و غریبی که به نظر می رسد از زمین در نزدیکی شهر دالس بیرون می آید، و همچنین وجود هلی کوپترهای نظامی که در اطراف منطقه مشاهده شده‌اند ، به گمانه زنی های مربوط به تأسیسات زیرزمینی قوت می‌بخشد.

نویسنده ای با نام اصلی برانتون ادعا می کند که با کارگران سابق پایگاه مصاحبه کرده است که می گویند: "آزمایشاتی روی ماهی‌ها ،پرندگان و موش ها انجام شده است که به شدت از اشکال اصلی آن‌ها تفاوت پیدا کرده‌اند. در آنجا انسان‌هایی با چند دست و چند پا و چندین قفس از موجوداتی چون خفاش انسان نما تا قد هفت فوت وجود دارد. بیگانگان چیزهای مفید و خطرناک زیادی در مورد ژنتیک به انسان ها آموخته اند." دولت آمریكا وجود پایگاه را انكار می كند اما این مانع گمانه زنی ها نمی شود.

 

کشف گُوِه آلمینیوم ایو

در سال 1974 یک گوه آلومینیوم که در کنار دو استخوان ماستودون دفن شده بود در سواحل رود مورس در ترانسیلوانیا نزدیک شهر آیود کشف شد. با بررسی‌ها مشخص شد این شیء که شبیه سر چکش است در لایه ای از اکسید به ضخامت یک میلی متر قرار دارد که نشان می‌دهد قدمت آن حدود 300-400 سال است. اما طی تحقیقات بعدی با اشاره به اینکه این گوه در کنار بقایای ماستودون پیدا شده این احتمال داده شد که می تواند تا 20،000 سال نیز قدمت داشته باشد.

حقایقی ترسناک و واقعی

آلومینیوم در پوسته زمین فراوان است اما همیشه با سایر مواد معدنی ترکیب می شود. این شیِ گوه مانند به طرزی شگفت آور از 12 عنصر گوناگون ساخته شده و نکته عجیب اینجاست که قدمت این گوه به قبل از کشف آلمینیوم و فن آوری ساخت آن برمی‌گردد. یک مهندس هوانوردی می‌گوید که گوه شبیه تجهیزاتی است که در فضاپیماها استفاده می‌شود. جامعه علمی معتقد است "گوه روی زمین ساخته شده و هنوز هدف آن مشخص نشده است". متأسفانه ، گوه آلومینیوم Aiud در حال حاضر در یک مکان مخفی قفل شده است. با این حال ، برخی از عکس‌های آن بصورت آنلاین قابل مشاهده است.

حقایق عجیب و ترسناکی که هیچگاه فاش نشدند

هواپیماربایی «دن کوپر»

در 24 نوامبر سال ۱۹۷۱ میلادی، مردی حدودا 40 ساله به نام «دَن کوپر» اقدام به تهدید و سرقت یک هواپیمای بوئینگ 727 کرد. او با صدا کردن مهماندار هواپیما، نامه‌ای را به او داد که در آن تهدید به همراه داشتن بمب کرده و در ادامه خواسته‌های خود که دو چتر نجات در جلو، دو چتر نجات در عقب و 200 هزار دلار پول نقد بود را ذکر کرده بود. 

حقایقی ترسناک و واقعی

هنگامی که هواپیما فرود آمد، وی ۳۶ نفر از مسافران را با پول و چترهای نجات معاوضه کرد. او برخی از خدمه را نگه داشت و سپس به سمت مکزیکو سیتی پرواز نمود. بعد از پرواز مجدد، کوپر همراه با چترها و پول از درب جلو به پایین پرید برای همیشه در یک شب سیاه بارانی از دید همه محو شد.

حقایق عجیب و ترسناکی که هیچگاه فاش نشدند

هشت سال بعد، پسری جوان یک بسته پوسیده حاوی ۵۸۰۰ دلار وجه نقد را پیدا نمود. شماره سریال آن ها با پول های داده به کوپر مطابقت داشت. اف بی آی تمام سواحل اطراف را به دقت جستجو کرد، اما نتوانست چیزی پیدا کند و مدعی شد که او قطعا نتوانسته از این پرواز مرگبار جان سالم به در ببرد. اکنون پس از گذشت سال‌ها از آن اتفاق، این پرونده همچنان در اف بی آی باز است و هویت کوپر، اهداف او و سرانجامش ناپیداست.

 

آرامگاه سیاه مک کنزی

ادینبورگ بهشت ​​شکارچی ارواح است و وجود فعالیت آزاردهنده ارواح در آن کاملاً مستند و برای همه قابل درک و باور است. جورج مک کنزی (1638-1691) ، لرد مدافع اسکاتلند در طول زندگی خود نیز عامل آزار و اذیت بی رحمانه پروتستان‌ها بود و اکنون به نظر می رسد که او پس از مرگ هم به  ادامه کار خود برگشته است.

در سال 1998 ، یک ولگرد وارد مقبره وی شد و به طبقه زیرین که گودالی پر از اسکلت بود سقوط کرد. از آن زمان تاکنون ، بیش از 450 مورد از حوادث عجیب و غریب گزارش شده است ، از افرادی که از هوش رفته‌اند تا آتش سوزی های غیر قابل باور و تعداد غیرمعمول زیادی از حیوانات مرده که در اطراف مقبره پیدا شده‌اند.

حقایقی ترسناک و واقعی

انگشتان بازدیدکنندگان شکسته ، موهایشان کشیده شده و توسط یک مهاجم نامرئی مشت یا لگد خورده‌اند و کبودی ، خراش و سوختگی ، ورم های پوستی ، حالت تهوع و بی حسی در آن‌ها دیده می‎شود. علائم فیزیکی حمله فقط تا زمانی که افراد به خانه برسند یا شبانه به هتل های خود برگردند ادامه ندارد بلکه شاهدان حتی از ادامه دار بودن این آزار و اذیت‌ها تا خانه یا هتلشان گزارش داده‌اند. هر آنچه در آرامگاه سیاه در کمین است ، مطمئناً فعال  و متحرک است.

 

کودکان چشم سیاه

به احتمال زیاد شما هنوز نام BEK (بچه های سیاه چشم) را نشنیده اید. آن‌ها به ندرت دیده می‌شوند اما از طریق اینترنت تعدادشان رو به افزایش است و گزارش ها برخوردهای نزدیک را توصیف می کنند که نه تنها عجیب بلکه ترسناک هم هستند.

تقریباً همیشه داستان ها با صدای زنگ در شروع می شوند. یک، دو یا چند کودک به عنوان "قربانی" ظاهر می شوند و درخواست کمک می کنند: آنها معمولا می‌خواهند از توالت استفاده کنند، یک تماس تلفنی فوری برقرار کنند یا داستان دیگری از پریشانی خود را بیان می‎کنند. آنها درخواست می کنند که وارد شوند، وارد خانه یا ماشین، در بعضی موارد التماس می کنند ، اما صاحبان خانه هرگز به دلیل احساس وحشتی بر آن‌ها غلبه می کند ، آنها را راه نمی دهند.

شاید این چشمان کاملا سیاه BEK باشد که وحشت طاقت فرسا را ​​القا می کند.  همانطور که یک "شاهد" توصیف کرد ، چهره آن‌ها کمی تار به نظر می رسد و اگر به خواسته‌هایشان عمل نشود خشم آن‌ها را فرا گرفته و چشم‌هایشان سیاه تر و بزرگ تر می‌شود.  برخوردهای اسرارآمیز در همین جا متوقف نمی شوند: "برای مدت سه روز متوالی ، [BEK ها] مدام در مسیر رانندگی من ظاهر می شدند. وقتی پلیس آمد هیچ کسی در چشم نبود.

حقایقی ترسناک و واقعی

 هر چند وقت یک بار ، آن‌ها را در منطقه مرکز شهر می بینم ، مثل اینکه من را دنبال می کنند آنها پشت درخت هستند ، من به بخش دیگری از ساکرامنتو رانندگی می‌کنم و آن‌ها را دوباره می بینم یا وقتی در حال رانندگی هستم آن‌ها را در کنار جاده می بینم و آن‌ها به من خیره می شوند. "

یک مرد بچه ها را راه داد. آن‌ها ادعا کردند که باید از توالت و تلفن استفاده کنند ، اما به محض اینکه وارد خانه شدند ، چشم های عجیب آن‌ها را دید و به شدت وحشت کرد. BEK ها (بچه‌های چشم سیاه) به طرف او حرکت کردند و گفتند  آمده اند تا او را جمع کنند. مرد با وحشت از خانه فرار كرد. توضیحات دقیق و علمی از این بچه‌ها موجود نیست اما برخی معتقدند آنان حاصل ارتباط انسان با بیگانگان یا اجنه هستند.

 

نقشه اعجاز انگیز پیر رییس!

یکی از نمونه های شگفت انگیز یک نقشه قدیمی جغرافیا است که روی پوست آهو ترسیم شده و قاره های موجود در کره زمین را نشان می دهد. این نقشه که در اوایل قرن هجدهم میلادی در دربار به هم ریخته سلطان عثمانی در کاخ «توپکابی» کشف شد، متعلق به یک افسر نیروی دریایی ترکیه به نام «پیر رییس» بود که در سده شانزدهم میلادی فرماندهی نیروی دریایی آن کشور را برعهده داشت.

دو نقشه دیگر نیز متعلق به این  شخص در کتابخانه دولتی «برلین» نگهداری می شود. در حقیقت نقشه های «پیر رییس» که مربوط به سال ۱۵۱۳ میلادی می باشد نقشه اولیه نیست بلکه از روی یک نقشه قدیمی ترسیم شده که اصل آن تاکنون به دست نیامده است! اما حدس زده می شود که اصل نقشه مربوط به یونانی ها بوده است!

نکته عجیب درباره این نقشه آن است که گذشته از دریای مدیترانه  و بحرالمیت، سواحل آمریکای شمالی و جنوبی و سلسله کوه‌های قطب جنوب آن هم در دوره ای که عاری از برف و یخ بوده با تمام جزییات دقیق امروزی، روی این نقشه ترسیم شده است. می دانیم که کوههای قطب جنوب تازه در سال ۱۹۵۲ میلادی کشف شد! اگر بنا به گفته دانشمندان قطب جنوب هزاران سال است که از یخ پوشیده شده، می توان به قدمت این نقشه که قبل از دوره یخ بندان تهیه شده پی برد!

حقایقی ترسناک و واقعی

پروفسور «هاپ گود» و شاگردانش برای آنکه مردم عادی نیز از نقشه عجیب و غریب «پیر رییس» سر در آورند آن را به صورت ساده ترسیم کرده و با نقشه مدرنی که تهیه کرده بودند مقایسه نمودند. در نقشه «پیر رییس» بخش هایی از سواحل آمریکای جنوبی ناپدید شده است، همین طور اقیانوسی که بین قطب جنوب و رأس آمریکای جنوبی وجود دارد! 

باقی نقاط از جمله فرانسه، اسپانیا، آفریقا ، کوبا، مکزیک و برزیل به ویژه دریای کارائیب در اقیانوس اطلس به درستی و بدون اشتباه نشان داده شده است! و این از عجایب نقشه برداری در زمانی است که ظاهراً بشر هنوز نتوانسته بود از زمین بلند شود و از فراز آسمان‌ها به آن بنگرد.

هویت و مرگ مشکوک مرد سامرتنی

ساعت ۶:۳۰ صبح یک دسامبر ۱۹۴۸ در کنار ساحل سامرتن در استرالیا، جسد مردی مرده پیدا شد. زمانی که با پلیس تماس گرفته شد، جسد روی شن‌‌ها قرار داشت، در حالی که سرش به سکویی تکیه داده شده و پاهایش رو به دریا قرار گرفته بود و پلیس هیچ نشانه‌ای مبنی بر تعرض نسبت به جسد و هیچ مدرک شناسایی از مقتول پیدا نکرد.

حقایقی ترسناک و واقعی

هیچ هویتی در هیچ نقطه ای از زمین برای او ثبت نشده بود. کاغذی کوچک و لوله شده که کلمات Tamam Shud (تمام شد) از صفحه آخر رباعیات خیام روی آن چاپ شده بود، در جیب مخفی داخل جیب شلوار مرد پیدا شد. نسخه اصلی که این برگ از آن کنده شده بود در حالی پیدا شد که با برخی حروف بر روی آن رمزگذاری شده بود اما تلاش کدشکن‌های حرفه ای هم در این زمینه بی ثمر ماند و هیچکس نتوانست کد هارا معنا کند. این پرونده هرگز بسته نشد و همچنان افراد زیادی برای کشف حقیقت این ماجرا به کار خود ادامه می‎دهند اما همچنان هویت مرد و دلیل مرگ او نامشخص است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
من خیلی میترسم ??‍?️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
نازی نترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
من می ترسم زیاد جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
من می ترسم زیاد جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
من می ترسم زیاد جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
من می ترسم زیاد جالب نبود
Afghanistan
R.mita
۱۴:۰۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
با سلام
ممنون بابت مطلب فوق ترسناکتون ولی باور کنید که هم اجنه و ارواح وجود دارن. از اون جالب تر اینکه تو خونه ما هم وجود دارن. اون جن ها کاری به کار کسی ندارن ولی من گاهی به شکل یه مه غلیظ و متمرکز میبینمشون. قدشون بلنده و سریع حرکت میکنن. هر کسی که میاد خونه ما میگه خونتون یه جور خفگی میده به آدم در حالی که چون خانواده گرمایی ای هستیم همیشه پنجره هامون بازن! اونا وجود دارن ولی تا موی دماغشون نشی کاریت ندارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
واو عجب جیزی بود خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
الهوردی
۲۳:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
من هم مرده ام. خخخن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
شاید این افراد های تویه کشتی به خاطر رعد و برق خشکشون زده و مردن
Iran (Islamic Republic of)
이제
۱۹:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بابا ارواح وجود دارن اما تو لایه های پایین زمین و قدرتشونم زیاد بالا نیست اما بعضی ارواح هستند که به علت اینکه در هنگامی که هنور انسان بودن و نمرده بودن زیاد زجرو بدبختی کشید و ارواح شیطانی شدند و میتونن به علت نفرتی که دارن قوی بشند چون در دنیای تاریکی هرچی نفرت بیشتر باشه قدرت بیشتر خواهد بود و از اونجاکه روح ها هم برای خودشون هدف هایی تو دنیای انسان ها دارند (منظورم افرادی هستش که اذیتوش کردن) به دنیای انسان ها. اومده و انتقام میگیرن ...البته باید بگم باید به داخل یه شی یا جسمی برن تا بتونن از قدرتشون استفاده کنند مثلا انابل یک روح بود از یه کودکی که پس از مرگ روحش توی این عروسکش میاد و اینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
چیزای ترسناکی نبود اگه برای شما ترسناک بود برای من نبود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
جن با انسان کاری ندارد.
چون اگر داشت ، شیطان وجود نداشت.
جن ها به امر خداوند کاری با کسی ندارند.
مگر نه ما مسلمانان چون کتاب دینی مان قرآن است در آن هم اسم از جن آمده.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
این داستانها رو نمی دونم ولی جن واقعاً وجود داره و من نمونه های واقعی رو سراغ دارم که به اشکال و حیوانات مختلف تو ساختمانهای متروکه ، آب انبارهای قدیمی ، حمامهای عمومی قدیمی ظاهر یا همراه افراد شدن و کسانی که این موجودات رو مورد ضرب و شتم قرار دادن باقی عمرشون رو بشکل وحشتناکی شکنجه می شدن بعلاوه در قرآن کریم که هیچ تردیدی در اون نیست بارها به جن اشاره شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
اجنه وجودداره
عال کسب بوده که نوزادان رومی کشته
این توی شاهنامه فردوسی هم اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
اول ال نوزاد نمیکشته و مادر میکشته دوما علم ثابت کرد که ال فقط ی بیماری هست الکی جو نده
Iran (Islamic Republic of)
محمد کیان
۰۰:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام دوستان اینی میگم واسه یکی از فامیلامون تو زمان قدیم اتفاق افتاده...پسر پدر بزرگ پدر بزرگم با دوستانش قرار میزاره که بده یه میخ طویله بزن تو یه قبر میره میزنه هوایش نبوده به لباسشم زده بعد فکر کرده جن ها اونو گرفتن وبه همین سادگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
وای خدا
Iran (Islamic Republic of)
قلمم راست بایست..... واژه ها گوش به فرمان قلم....... همگی نظم بگیرید مؤدب باشید..... صاحب شعر عزیزیست به نام..... ~~~❤️پدر❤️~~~
۱۶:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اون کشتی راسته و شاید بر اثر یک ادم فضایی یا نهنگ خیره شدن بهش بعدشو دیگه نکیدونم چجوری خشک بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اون داستان نقشه پیر رییس عالی بود و کودکان چشم سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ارواح در دنیای دور یا خلسه مطلق هستند....افرادی که در کما هستند یا کسانی که با تمرین پرواز روح انجام میدن در دنیای اونها میرن....بهترین فیلم برای درک این موضوع فیلم توطه آمیز هست...
Germany
A
۱۱:۴۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ما انسانها خودمون از هرچی جن و ارواح فرازمینی ترسناک تریم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۲:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ درصد باهات موافقم
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۰:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خب آره جن وجود داره و واقعا خطرناکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ارواح چکار ما دارن اصلا ارواح نمیتونن به چیزی دست بزنن ارواح ترسناکم نداریم چون خدا انسان ها یا هر یک از موجودات دیگرو ترسناک نیافریده و نخواهد افرید
Iran (Islamic Republic of)
Z.Kh
۱۱:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا خیلی درست گفتین .
اینو خطاب به اونایی میگم که میگن وای ارواح رو زمین هستن و ... آقا، شما مگه مسلمون نیستی ؟ خدا گفته وقتی یه نفر میمیره دیگه روحش میره اون دنیا ، دیگه بدون اجازه خدا نمیتونه بیاد زمین ، مگه اینکه طرف آدم خیلی خیلی خوبی باشه و اونم فقط خدا برای اینکه بره به خونش یه سر بزنه و ببینه بچه هاش و فامیلاش در چه حالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خیلی‌خوب‌وجالب‌بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دوستان این که میگه آدما پس از ورود به مقبره میمیرن
امکان نداره روح اونجا باشه روح ها اگه خیلی قوی باشن میتونن فقط ما رو به یه کاری وسوسه میکنن
نمیتونن آسیب فیزیکی بزن
شاید اون اجساد بر اثر تله گذاری مقبره مردن
زمان قدیم یجوری تله میساختن پا میزاشتی روی خاک
یه سنگ میومد میزد رو سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
از ترس شاید مردن
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۲:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خیلی جالب بود اجنه واقعا وجود دارن در قدیم بیشتر اجنه بود اما حالا کمترن پدر من خودش یک آدم جن زده را دیده بود و میگفت کاملا حقیقت دارن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۳۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
ممکنه بعضی از این اتفاق ها کار اجنه باشه چون اجنه هم مثل ما دنیایی دارن و خوب و بد هم دارن
معروفترین خوبی که شنیدم زعفر جنی و حوادث کربلا بود
اما بدهاش رو نمیدونم فقط میدونم اگه گیر یکی از این بد ها بیوفتی روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنی اون قدری که اذیت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
من از قسمت هویت و مرگ مشکوک سامرتنی خیلی خوشم اومد اگر کدشکن میخواید در خدمتم تا الان هم کلی کد پیدا کردم بعدشم اینا رو باشگاه خبرنگاران ایران نوشتند پس اینا واقعیت دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام هم کن هم ارواح وجود داره من خودم تجربه کردم و هنوز دارم زجر میکشم اگر بقیه نرسیده بودند من را کشته بودند
Iran (Islamic Republic of)
صابرقدیمی
۱۷:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
باسلام.این گونه متون تقریبا همشون بخاطر مرموز بودن حس خوبی به مخاطب میده.ولی اصل مطلب ترویج خرافات هست که انقدر رو این سخنها با تمای ارگانها حتی ناسا و امثال ان هماهنک میشن که شاهد و گواه خوبی داشته باشن و هدف تحریف افکار درست جهان به سوی خرافه هسا
Australia
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خوب جالب بود
و مطمئنا پشت هر کدوم از این ماجراها یه دلیل علمی هست که ما ازشون بی خبریم
و تنها چیزی که باید باورش داشته باشیم اینه که دست هیچ روح یا اجنه ای تو کار نیست

و کسایی که ادعا میکنن اون کودکان چشم سیاهو دیدن حتما قبلش یه چیزی کشیده بودن

و راجب مقبره هیچ نظری ندارم اما مطمئنا یه دلیل علمی دیگه ای براش وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا کاشانی از مشهد
۱۵:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خیلی جالب بود ولی هنوز مشخص نیست که این ها درستن یا اشتباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ترسناک بود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
به نظر جن و ارواحی نیس همش تو ذهنمونه اینهاهم زیاد درست به نظر نمیاد فعلا ترسناک ترین چیزی که هست خودمونیم
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۵:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
ارواح وجود دارن وقتی آدم میمیره ارواح زنده می مونند مال آدم ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۲۰:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
نه آقا اجنه وجود دارند
اگر نبود آنقدر توی قرآن از شر جن گفته نمی شد
توی سوره های زیادی اسم جن اومده
ولی در رابطه با روح نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۱:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
حتی داخل قران هم میگه جن و ارواح وجود داره چطور میتونی بگی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ترسناک نبود ولی اگه بازم ازین چیزا داشتین بزارین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۲:۳۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اینا بیشتر شبیه فیلمهای هالیوودی هستش تا واقعیت.
هرچیزی را باید با دلیل و مدرک قبول کرد، نه اینکه دلیلی واسه ی موضوع پیدا نمی کنند ربط می دند به فرازمینی ها یا اجنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خب شما برو دنبال دلیل و مدرکش حتما وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۲:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
وای کودکان چشم سیاه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
عالی من خیلی دوس دارم از اینجور مطالب
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
معلومه تا بحال فیلم ترسناک ندیدی // که جرات نکنی کیسه زباله را ببری بزاری دم در
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
من که حتی از عروسک های بچگیم بدم میاد چون فیلم های ترسناک دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اگر این حقایق هیچ گاه فاش نشدن شما از کجا خبر دارین؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
عزیزجان حقایقش و اینکه چرا این اتفاقا افتادن کشف نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
یعنی توی تلوزیون نشون ندادن ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
فاش نشدن رو در زمان خودش میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
میکائیل
۱۰:۴۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
ما هم یه راز ۲۵ ساله داریم به نام پراید،که هیشکی دلیل ادامه تولیدشو نمی دونه
Australia
سییل
۱۵:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
بابا ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
در دنیا میلیاردها نیروهای نامحسوس درطبیعت وجود دارد و وقتی انسان ها چه دردوره اسلام وچه دردوره قبل ازاسلام پاکدامنی خود را ازدست بدهند دربرابر نیروهای نامرئی شکستهای وحشتناکی می خورند برای همین عاقبت ناسپاسی ها به مکافاتها ختم می شود
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۵:۵۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
نه روح این کار را نمی کنند یا هرچیزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خوشم اومد.
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اگه اینا هیچ گاه فاش نشده
شما از کجا خبر دارین؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۶:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
بله عالی
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۶:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
منم
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۶:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
منم