معرفی خودرو؛

جدیدترین تصاویر منتشر شده از لاکچری‌ترین لکسوس NX

لکسوس احتمالاً مدل ۲۰۲۲ را با دو پیشرانه متفاوت بنزینی و همچنین هیبریدی ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس NX بعد از تغییر و تحولاتی اساسی، سرانجام با مدرنیزه شدن دوباره به بازی برگشت. عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد که سبک و سیاق این خودرو لاکچری، سبک‌تر از نسل قبلی شده است، چراغ‌های جلو و جلوپنجره کاملا جدید است. اگرچه انتظار داریم NX، شاسی و پیشرانه خود را با تویوتا RAV۴ به اشتراک بگذارد، اما قاطر استتار بهتر شبیه کراس اوور کوچک لکسوس UX، بلندتر و عریض‌تر است.

لکسوس احتمالاً مدل ۲۰۲۲ را با دو پیشرانه متفاوت بنزینی و همچنین هیبریدی ارائه خواهد کرد. اعلام رسمی شاسی بلند باز طراحی شده باید حدوداً در سال ۲۰۲۱ اتفاق بیفتد. هنگامی که NX جدید به فروش می‌رسد، انتظار داریم تهدید بزرگتری برای شاسی بلندهای کوچک محبوب مانند آئودی Q۳، BMW X۱ و مرسدس بنز GLA ایجاد شود.

لکسوس  شاسی بلند ساب کامپکت خود را برای سال ۲۰۲۲ از نو طراحی کرده است.  انتظار داریم که NX جدید، با قیمت اولیه کمتر از ۴۰ هزار دلار عرضه شود، اما این مدل پایه ممکن است برای برخی از خریداران لوکس خیلی اسپرت باشد. انتخاب میان رده NX۳۵۰ مطمئناً پیشرانه بهتر و ویژگی‌های لوکس دیگری را به همراه خواهد داشت.

جدیدترین عکس های جاسوسی از لاکچری ترین لکسوس NX

لکسوس هنوز گزینه‌های انتقال قدرت ۲۰۲۲ NX را تأیید نکرده است، اما ما می‌توانیم حدس‌های خوبی بزنیم. بر اساس مارک تجاری نام‌های NX۲۵۰، NX۳۵۰ و NX۳۵۰h، انتظار داریم SUV اصلاح شده با سه موتور مختلف ارائه شود. در مدل NX۲۵۰ احتمالاً از یک ۲.۵ سیلندر ۲.۵ لیتری و NX۳۵۰ از ۳.۵ لیتری V-۶ استفاده خواهد شد. NX۳۵۰h مطمئناً هیبریدی خواهد بود و می‌تواند چرخ دنده خود را از تویوتا RAV۴ Prime که ۳۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

جدیدترین عکس های جاسوسی از لاکچری ترین لکسوس NX

هنوز هیچ گزارشی از EPA در مورد رتبه بندی صرفه جویی در مصرف سوخت ۲۰۲۲ NX وجود ندارد. NX فعلی یکی از کابین‌های بزرگتر را در بخش کراس اوور لوکس ساب کامپکت ارائه می‌دهد و انتظار داریم این ویژگی مهم در این نسل جدید نیز ادامه یابد. 

در عکس های جاسوسی هنوز از فضای داخلی ۲۰۲۲ NX اطلاعاتی به دست نیامده، اما امیدواریم که لکسوس نسخه مدرنی از سیستم سرگرمی  خود را با صفحه نمایش لمسی برای جایگزینی کنترلر تاچ پد کنسول مدل کنونی ارائه دهد. قابلیت Apple CarPlay و Android Auto هر دو باید استاندارد باشد و ما انتظار داریم یک نقطه اتصال Wi-Fi داخلی و یک سیستم استریوی اختیاری Mark Levinson شاهد باشیم.

جدیدترین عکس های جاسوسی از لاکچری ترین لکسوس NX

لکسوس در NX فعلی مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد کمک راننده را ارائه می‌دهد و این ویژگی‌ها بدون شک به مدل ۲۰۲۲ منتقل می‌شوند. خریداران می‌توانند ترمز اضطراری خودکار کمکی برای حفظ مسیر و کروز کنترل تطبیقی ​​را در همه مدل‌ها پیدا کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
پراید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چی فکر کردین پراید ماهم فرمان و کمربند ایمنی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چادر گل گلی پوشیده
آخرین اخبار