بازی جدید مدیران استقلال با نام "استعفا‌های صوری"

این روز‌ها مدیران باشگاه استقلال به صورت صوری از سمت خود در این باشگاه استعفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال این روز‌ها با مدیریت احمد مددی و اعضای هیئت مدیره از جمله اسماعیل خلیل زاده، حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی در حالی اداره می‌شود که بار‌ها بحث استعفای برخی از این افراد در فضای مجازی و رسانه ها مطرح می شود.

البته استعفای برخی از مدیران در حد یک تهدید برای وزارت ورزش و جوانان است تا مدیران باشگاه به اهداف خود در برخی موارد برسند.

ناگفته نماند که برخی از این استعفا‌ها به طور معمول پس از پایان برخی از جلسات هیئت مدیره استقلال مطرح می شود چرا که در صورتی که صحبت های هر یک از اعضای هیئت مدیره در جلسات مورد توجه قرار نگیرد، آن عضو از سمت خود برای ساعاتی کنار می‌رود و بحث استعفا را مطرح می‌کند تا این موضوع تهدیدی باشد برای به کرسی نشاندن حرفای خود.

بعد از استعفای دو عضو هیئت مدیره که گفته شده بود به خاطر ابقای محمود فکری این کار را انجام دادند این بار نوبت به اسماعیل خلیل زاده رسیده که با مطرح کردن بحث استعفا برای چندمین بار نظم باشگاه استقلال از لحاظ مدیریتی ار بین برود.

بعید نیست وزارت ورزش و جوانان در مقابل استعفا‌هایی کتبی و شفاهی این بار قلم قرمز خود را روی نام برخی از افراد بکشد و اعضایی جدیدی را وارد هیئت مدیره استقلال کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اینا مگه استقلال را ترک میکنن چسبیدن به صندلی
هوادار استقلال باید صبر کنه تا سال بعد یا که دعا کنن وزیر ورزش بگیره
امین
آخرین اخبار