هلال احمر بوشهر آماده ارسال کمک‌های مردمی به شهر زلزله زده سی‌سخت است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: این جمعیت آمادگی دارد تا در کنار محموله‌های امدادی کمک‌های مردم نوع دوست استان را نیز به شهر زلزله زده سی‌سخت بفرستد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: تا کنون سه محموله کمک‌های امدادی استان بوشهر به شهر زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده که محموله اول شامل هزار بسته غذایی ۲۴ ساعته، محموله دوم شامل ۵۰۰ دست سرویس ظروف و محموله سوم شامل ۴۰۰ تخته چادر بوده است.

او ادامه داد: در روز‌های آتی نیز محموله‌های بیشتری ارسال خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: این جمعیت آمادگی دارد تا در کنار محموله‌های امدادی کمک‌های مردم نوع دوست استان را نیز به مناطق زلزله زده بفرستد.


بیشتر بخوانید


حاجیانی عنوان کرد: از همه کسانی که قصد ارسال وسایل و کمک را دارند درخواست داریم  از طریق جمعیت هلال احمر اقدام کنند زیرا همکاران مستقر ما در سی سخت پس از ارزیابی‌های دقیق و شناسایی نیازمندی‌های مردم زلزله زده اقلام مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

او با اشاره به آماده باش کامل نیرو‌های ستادی و عملیاتی استان بوشهر در اولین ساعات وقوع زلزله سی‌سخت، بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر آمادگی دارد تا در صورت نیاز نیرو‌های عملیاتی و ستادی متخصص خود را برای امدادرسانی به هموطنان در سی سخت اعزام کند.

چهارشنبه شب (۲۹ بهمن) زلزله‌ای به بزرگی ۵/۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

 انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.