نسخه Lite تبلت‌های A7 و Galaxy Tab S7 در راه بازار

نسخه مقرون به صرفه تبلت‌های A7 و Samsung Galaxy Tab S7 در ماه ژوئن معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلت‌های جدید سامسونگ در راه بازار هستند. یک خبر جدید نشان می‌دهد که Samsung Galaxy Tab S۷ Lite و Samsung Galaxy Tab A۷ Lite در ماه ژوئن رونمایی رسمی می‌شوند. یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد این خبر را داده، اما اطلاعات زیادی در مورد این تبلت‌ها در دست نیست، به جز اینکه پنجره راه اندازی آن‌ها ژوئن ۲۰۲۱ می‌باشد و اندازه صفحه نمایش S۷ Lite، ۱۲.۴ اینچ و A۷ Lite ۸.۷ اینچ است.

به نظر می‌رسد که ظاهرا S۷ Lite، با ویژگی 5G روانه بازار خواهد شد، چیزی که قبلاً هم شنیده بودیم. به نظر می‌رسد که ممکن است S۷ Lite یکی از بهترین گزینه‌های تبلت با امکان 5G با قیمت مقرون به صرفه، برای خرید در سال جاری باشد.

اگر حافظه خوبی داشته باشید به یاد خواهید آورد که Samsung Galaxy Tab S۶ Lite در آوریل سال گذشته به بازار عرضه شد، اگرچه در برخی از بازار‌ها مدتی طول کشید تا به فروش برسد. به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ کمی بیشتر وقت سامسونگ را بگیرد.

نسخه های تبلت مقرون به صرفه و سبک گلکسی تب 

در ماه آگوست از Samsung Galaxy Tab S۷ و S۷ Plus رونمایی شد و بدون شک نسخه Lite آن، نسخه کم قدرت و مقرون به صرفه تری نسبت به این تبلت‌ها خواهد بود، البته اندازه صفحه نمایش و طراحی آن کاملا یکسان است.

نسخه Lite تبلت‌های A۷ و Galaxy Tab S۷ در راه بازار

سامسونگ برای S۶ Lite وضوح صفحه نمایش را پایین آورد، حافظه RAM و گزینه‌های ذخیره سازی و تعداد بلندگو‌های داخلی را کاهش داد و اصلاحات جزئی دیگری نیز انجام داد. این بار هم باید انتظار چیزی مشابه را داشته باشید. اما ظاهر A۷ Lite کمی بیشتر شگفت آور است، زیرا قبلا بودجه برای Samsung Galaxy Tab A۷ به پایان رسیده است. در این حالت به نظر می‌رسد که اندازه نمایشگر برای نسخه Lite آن از ۱۰.۴ اینچ به ۸.۷ اینچ کاهش یابد.

بدون شک با نزدیک شدن به ماه ژوئن، بیشتر در مورد این تبلت‌های مقرون به صرفه خواهیم شنید.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار