"آرتتا"، خالق رکورد منفی آرسنال برابر سیتی/ استرلینگ گربه سیاه توپچی‌ها

سرمربی تیم فوتبال آرسنال با قبول شکست برابر منچسترسیتی در لیگ جزیره، یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم آرسنال در ورزشگاه امارات با نتیجه یک بر صفر مغلوب منچستر سیتی شد.

در تاریخ باشگاه آرسنال سابقه نداشته است که این تیم ۴ بازی پیاپی در باز کردن دروازه یک تیم ناکام بماند، اما نتیجه بازی امشب  باعث شد میکل آرتتا سرمربی آرسنال،این  رکورد منفی را در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند. آرسنال پیش از این در سه بازی اخیر خانگی برابر سیتیزن‌ها نتوانسته بود دروازه این تیم را باز کند و در هر سه بازی شکست خورده بود و حالا برای چهارمین بار پیاپی در بازکردن دروازه سیتی ناکام ماند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

علاوه بر این رحیم استرلینگ مهاجم ملی‌پوش سیتی در این بازی نشان داد که باید او را گربه سیاه آرسنال دانست. این مهاجم پیش از این در سه بازی آخر برابر توپچی‌ها گلزنی کرده بود و در این بازی هم بر شمار گل‌های خود افزود تا در مجموع در ۶ بازی آخرش مقابل آرسنال در لیگ، ۵ گل زده و ۲ پاس گل داشته باشد.

پیش از این تنها ۲ تیم ناتینگهام (۱۹۸۷) و استون ویلا (۱۹۹۳) توانسته بودند در خانه آرسنال در یک فصل، ۲ بار پیاپی پیروز شوند و امشب منچستر سیتی به جمع این ۲ تیم افزوده شد، زیرا شاگردان گواردیولا اوایل فصل و در جام اتحادیه، آرسنال را در ورزشگاه امارات با نتیجه ۴ بر یک شکست داده بودند.

این هشتمین شکست پیاپی آرسنال برابر منچستر سیتی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار