حال سه روستای قم بهبود می یابد

بخشدار کهک از جمع آوری زباله های ورودی سه روستای ابرجس، کرمجگان و بیدهند تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، شریفی،بخشدار کهک در گفت و گوی تصویری با خبر شامگاهی سیمای نور گفت: زباله های ورودی سه روستای ابرجس، کرمجگان و بیدهند جمع آوری و پاکسازی معابر اصلی این روستا‌ها نیز تا پایان هفته انجام می شود.

او افزود:با توجه به این که روستا‌های بالا دست ابرجس بخش کهک، محل اصلی ورود گردشگران است، در این مناطق به عادت محلی، تخلیه زباله بدون توقف و در اصطلاح شوتینگ انجام می‌شود که همین موضوع باعث شده است تا ورودی این روستا‌ چهره زیبایی نداشته باشد.


شریفی ادامه داد: در آخرین جلسه با دهیاران و شورای بخش، دستورات لازم داده شد که در ورودی و خروجی روستا‌های بالا دست سطل‌های زباله تهیه و نصب شود تا شرمنده مردم شهید پرور این بخش و گردشگرانی که به این بخش سفر می‌کنند، نباشیم.


بخشدار کهک گفت: از گردشگران و میهمانان تقاضا داریم در رعایت نکات بهداشتی کمک یار دهیاران و طبیعت سرسبز بخش کهک باشند و مردم بخش کهک نیز در گزارش مشکلات بخش ما را یاری کنند.


جانمایی نادرست محل شوتینگ زباله در این روستاها، از چند سال قبل مطرح است و حتی خبر مرکز قم در گزارش‌های متعددی به آن پرداخته و مسئولان این بخش هم قول‌هایی برای رفع این مشکلات در سال ۹۷ داده بودند، اما این قول‌ها محقق نشد و هنوز این مشکل پا بر جاست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.