دستگیری سارق خودرو با ۲۰ فقره سرقت

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متهمی که با آلات و ادوات سرقت خودرو در حال پرسه زنی در میان خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شب گذشته یکی از تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت هنگام گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به مرد سیاهپوشی که در حال پرسه زنی در میان خودرو‌های پارک شده کنار خیابان قائم چهار بود، برخورد کردند و به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی ادامه داد: فرد مظنون با مشاهده ماموران پلیس، کیسه همراهش را رها کرده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از محل بگریزد که این اقدام وی با سرعت عمل ماموران و تیزبینی آن‌ها نافرجام ماند و در نهایت این متهم دقایقی بعد از سوی ماموران دستگیر شد.

موقوفه‌ای اظهار داشت: متهم به همراه کیسه همراهش به کلانتری ۱۷۴ منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما هرگونه اتهامی را منکر شد و اظهار داشت که پس از تعطیلی از محل کارش در حال رفتن به خانه بوده که از سوی پلیس دستگیر شده است، اما زمانی که محتویات کیسه مذکور مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی تجهیزات و لوازم سرقت خودرو از جمله سیم های سر کج و پیچ گوشتی مخصوص سرقت خودرو کشف و ضبط شد به ناچار لب به اعتراف گشود.


بیشتر بخوانید


موقوفه‌ای افزود:با بررسی دقیق‌تر محل سرقت یک دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف شد که با بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد سارق دستگیر شده با استفاده از این خودرو به محل سرقت مراجعه کرده و با همدستی فرد دیگر قصد سرقت یک دستگاه خودرو پراید دیگر را داشتند که با حضور به موقع پلیس این فرد دستگیر و همدستش متواری شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت:متهم در بازجویی‌های تکمیلی و مواجهه با مستندات جدید چاره‌ای جز اعتراف به جرایم خود مبنی بر سرقت ۲۰ دستگاه خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی خودرو نیافت و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار