رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

هدف نیروی انتظامی استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش

حجت الاسلام شعبانعلی گفت:گفت: برقراری نظم و امنیت برای شهروندان، از اصلی‌ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی  رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی شهرستان آبدانان با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان آبدانان در تامین امنیت، از عملکرد انتظامی این شهرستان در جهت تامین امنیت و آرامش تقدیر کرد.

او افزود: آنچه که مردم از نیروی انتظامی انتظار دارند برقراری امنیت و حسن خلق در برخورد با مردم است که الحمدالله کارکنان نیروی انتظامی ضمن تامین امنیت در مراسمات مختلف، حقوق شهروندی را در همه زمینه‌ها رعایت می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی استان ایلام بیان کرد: امروز نیروی انتظامی ثابت کرده که سربازی فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است که تلاش، ازخودگذشتگی، ایثار، شهامت و شجاعت این سربازان لایق و خدمتگزاران فداکار مورد توجه حضرت بقیه ا... الاعظم قرار گرفته است.

حجت الاسلام شعبانعلی، اضافه کرد: پلیس ایران اسلامی با پیشرفت‌های بسیار خوب خود، مظهر اقتدار، صلابت و امنیت کشور است و آنچه مایه افتخار ما است این که پلیس اسلامی تمام تلاش و توان خود را برای توسعه ارزش‌های اسلامی و حدود الهی و خدمت به مردم و کشور عزیزمان به کار گرفته و تا پای اهدای جان خود به پیش می‌رود.

او آرامش و آسایش مردم را در سایه تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی و تعامل و همکاری شهروندان دانست و اعلام کرد: مردم، بزرگترین پشتوانه نظام مقدس اسلامی هستند و حمایت مردم از اقدامات پلیس و رعایت کردن قوانین و مقررات، موجب آرامش عمومی و افزایش احساس امنیت اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.