بسته اخبار حوادث؛

از کشف شش هزار قطعه مرغ زنده قاچاق تا توقیف کامیون حمل مواد مخدر در یزد

مهمترین حوادث استان یزد امروز یکشنبه ۳ اسفند ماه ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی بخش عقدا هنگام گشت زنی و کنترل محور اصلی اردکان به نایین به دو دستگاه کامیون مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون‌ها شش هزار قطعه مرغ زنده غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که بدون مجوز بهداشتی حمل می‌شد کشف، که با هماهنگی مقام قضائی و اداره دامپزشکی خودرو توقیف شد.

سرهنگ شفیعی ادامه داد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و دو متهم به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق از ورود کالای قاچاق به شهرستان جلوگیری و با متخلفان برخورد می‌شود.

توقیف خودروی حامل محموله افیونی در خاتم 

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افیونی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف و در بازرسب از آن ۲۵۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و دو سوداگر مرگ را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: متهمان قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مرکز کشور را داشتند که با تیزهوشی ماموران پلیس خاتم دستگیر شدند.

کشف ۶۶ کیلو تریاک در یزد 

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ نصیری افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۶۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: قاچاقچیان با دستور مقام قضائی، روانه زندان شدند.

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

او افزود: با اقدام‌های اطلاعاتی و شناسایی محل و با کسب مجوز از مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۲۰ دستگاه کولر آبی، ۵۰ دستگاه آبگرم کن و ۵۰ عدد اجاق گاز قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار بهدانی فرد گفت: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدام حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می‌داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام کند.

کشف هزار و ۴۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نصرآباد د هنگام اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در مسیر‌های مواصلاتی روستای نصرآباد، حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار مرغ زنده قاچاق را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی ماموران از خودروی مذکور تعداد هزار و ۴۴۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف شد، افزود: ارزش ریالی این کالای کشف شده قاچاق به همت کارشناسان ۸۶۴ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت خاطر نشان کرد: یک متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان و مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار