درخشش خیرین مدرسه ساز البرزی/ کارنامه موفق مدارس خیر ساز

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: روند ساخت مدارس خیری در البرز طبق برنامه ریزی ها و براساس قوانین و رعایت استاندار‌ها پیش می‌رود.

حسن مهرانی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، به عضویت ۵۰۰ خیرنیک اندیش مدرسه ساز در این مجمع اشاره کرد و گفت : در البرز خیرین مدرسه سازی فعالیت دارند که شبانه روز وقت خود را به این امر مقدس اختصاص داده اند.

 مهرانی افزود: خیرین مدرسه ساز از صفر تا صد درصد ساخت مدارس  را بردوش دارند و با نظارت ویژه می کوشند کلاس های درسی را که آماده می کنند از نظر ایمنی و کیفی استانداردهای لازم را  داشته باشد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: روند ساخت مدارس خیری در البرز رضایت بخش است زیرا  طبق برنامه ریزی انجام شده همه مراحل براساس قوانین و ضوابط و همچنین رعایت استاندارها پیش می رود.

او افزود: به همت خیرین نیک اندیش تاکنون ۱۰۵ مدرسه با یک هزار و ۲۵۰ کلاس درس دراین استان ساخته شده است.

مهرانی گفت: این خیرین تا کنون برای ساخت فضاهای آموزشی در استان البرز ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: آموزش و پرورش در ۴۲ سال گذشته خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه داده است که قابل قیاس با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

او گفت: خیرین مدرسه ساز در البرز کارنامه موفقی دارند که شایسته تکریم است.

مهرانی افزود: ۱۱ پروژه آموزشی و چهار سالن ورزشی و نمازخانه در ایام الله دهه مبارک فجر در البرز  به بهره برداری رسید که ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران مدرسه ساز برای بهره برداری از این پروزه ها در مناطق کم برخوردار و پرجمعیت استان هزینه شده ‌است.

او گفت: ۱۵۰ کلاس درس با افتتاح این تعداد پروژه آموزشی به فضای آموزشی البرز افزوده شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: سالانه به دلیل مهاجرت پذیری ۱۳ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی البرز اضافه می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.