مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

وکالت واگذاری شهر خودرو را از حمیداوی می‌گیریم/ شکوری برای پرداخت مطالبات به مشهد می‌آید

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره وضعیت مالکیت باشگاه شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره وضعیت تیم شهر خودرو اظهار کرد: ما روز گذشته جلسه‌ای را  با حضور اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و وطنخواه سرپرست باشگاه شهر خودرو  برگزار کردیم. اعضای کارگروه  برای حل مشکلات این تیم مشهدی انتخاب شدند.

او بیان کرد: من روز گذشته با صدری رئیس هیئت مدیره و شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس صحبت کردم. شاید شکوری برای موضوع مطالبات این باشگاه امروز به مشهد بیاید. قرار شد شکوری با دست پر به اینجا بیاید. ما حدود ۸ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب داریم . پرسپولیسی‌ها معتقدند که بدهی آنها ۴/۵ میلیارد تومان است.

هزینه هر مسابقه برای شهر خودرو  حدود ۲۰۰ میلیون تومان است 

فتاحی بیان کرد: طبق برنامه قرار شد که طبق مصوبه همه دستگاه‌های اجرایی شامل ارگان‌های دولتی، غیر دولتی، شهرداری، خیرین و حامیان مالی تا تعیین تکلیف باشگاه شهر خودرو کمک‌های خود را از طریق هیئت فوتبال استان خراسان رضوی به باشگاه شهر خودرو انجام دهند. دغدغه ما و هواداران این است که بتوانیم هزینه‌های جاری تیم را تامین کنیم که مبلغ کمی نیست. هزینه انجام هر مسابقه برای شهر خودرو ۱۶۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین قرار شد که کارگروه کارشناسی تشکیل شود که جلسات آن در اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود. وطنخواه و وکیل باشگاه شهر خودرو مسئولیت پیگیری مطالبات مالی این باشگاه را برعهده دارد.

تیم شهر خودرو را برای نیم فصل دوم تقویت می کنیم 

فتاحی اظهار کرد: ما در خطوط دفاعی، میانی و حمله نیاز به تقویت داریم و برای جذب بازیکن باید اعتبارات مالی را تامین کنیم. اگر حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو وکالت جابه جایی باشگاه را به ما بدهد در آن صورت این موضوع را برای واگذاری امتیاز شهر خودرو خیلی سریع انجام می‌دهیم. رحمتی قول داده است که با حمیداوی صحبت کند و وکالت از او بگیرد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کو پا
۰۱:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
پول خودروها ی پیش فروش را خرج می کنند
آخرین اخبار