واکنش مینو محرز به واکسیناسیون شهاب حسینی در آمریکا + فیلم

اخیرا فیلمی منتشر شده است که به نظر می‌رسد شهاب حسینی در خارج از کشور، واکسن کرونا تزریق می‌کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی اخیرا منتشر شده است که برخی با استناد به این فیلم ادعا می‌کنند شهاب حسینی، بازیگر سینمای کشورمان در آمریکا واکسن کرونا تزریق کرده است. این فیلم تا زمانی که مورد تایید شهاب حسینی قرار نگیرد، فاقد اعتبار است.

مینو محرز، مدیریت پروژه ساخت واکسن کرونا در ایران به طور کلی سفر شهروندان به آمریکا به منظور تزریق واکسن کرونا را اقدام موثری برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ندانست.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۲۱:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آقای شهاب حسینی شما که در برنامه هم رفیق رسالت شاد کردن ملت رو به عهده داری، یه سوال از شما دارم، ایا آقا تحریم نکرده بودن واکسن فایزر، با این کارت یعنی سر سپرده به بیگانگان و دشمن ایران هستید که هشتاد میلیون مردم را تحریم کردن. شما پول این ملت را با تلاش خود می گیرید در صورتی که خیلی از تحصیل کردها ی همین مرز و بوم در نهایت شایستگی بیکارند، حال با توجه به مشکلات اقتصادی با پول ایرانی در آمریکا داری فیلم میسازی؟؟؟!!!! چطور غم ملت را داری که خود به حرفات عمل نمیکنی؟ ای آدمها که در ساحل بساط دلگشا دارید، یک نفر آنطرفتر دارد می سپارد جان،هر چند هوای مردم بس ناجوانمردانه سرد است ولی هوای شما بس مردانه گرم است.امید ولرم چشمت تو ایران به چشم محتاجی نیافتد که توان خریدن حتی یک ماسک برای حفظ خانواده و خودش را ندارد، نمیدانم اگر چشمت به یکی از این افراد بیوفتد چگونه واکنشی خواهی داشت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
اگه آدم عاقل باشه همچین کاری نمیکنه خود آمریکایی ها واکسن خودشون رو قبول ندارن آقا تشریف برده زده،واکسن خودمون چه اشکالی داره؟؟؟؟
خب خدا رحمتش کنه
آخرین اخبار