سرپرست استانداری ایلام:

شکوه و عظمت امروز ایران مدیون خون شهدا است

نوذری شکوه و عظمت امروز ایران را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: ایلام در ۸ سال جنگ تحمیلی را مرادنه از ایران اسلامی دفاع کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام در دیدار محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده این بنیاد در استان ، شکوه و عظمت امروز ایران را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: ایلام در ۸ سال جنگ تحمیلی را مرادنه از ایران اسلامی دفاع کرد و با تقدیم ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز با فاصله ، رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده است.

او در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در این دولت نگاه ویژه‌ای به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان شده است و در این مسیر دو مقوله مهم اشتغال و مسکن این عزیزان در دستور کار جدی بوده است.

نوذری در ادامه به دو تفاهم نامه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال ایثارگران در استان اشاره کرد و ادامه داد: انشاالله با اجرای این تفاهم نامه که بین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بسته شده تا حدود زیادی مشکل مسکن و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری استان رفع خواهد شد.

او مطرح کرد: با توجه به تعداد زیاد جامعه ایثارگری در استان لازم است مجوز‌های بیشتری برای آزمون استخدام آنان در نظر گرفته شود.

در ادامه این نشست محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تقدیر از توجه ویژه سرپرست استانداری ایلام نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، اظهار کرد: بنیاد در ارتباط با دو تفاهم نامه در حوزه اشتغال و ساخت مسکن متعهد است و انشاالله با تحقیق این هدف مهم شاهد رفع مشکلات آنها باشیم.

او ادامه داد: با توجه به پیشرفت قابل توجه در ساخت مسکن ایثارگران امیدواریم در بازه زمانی مشخص شاهد اتمام تعهدات طرفین باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.