تعداد مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه به بیش از ۶ هزار نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ازابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۶هزار و ۶۵ابتلای قطعی به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک هفته اخیر ۷۱مورد مبتلای قطعی ویروس کرونا شناسایی و ۳۲بیمار در بیمارستان بستری شده‌اند.

او افزود: متاسفانه در یک هفته اخیر شاهد افزایش موارد ابتلا بوده‌ایم و در این مدت ۴ نفر از همشهریان جان خود را از دست داده‌اند که زنگ هشداری جدی برای اوج‌گیری دوباره کرونا محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: ازابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۶هزار و ۶۵ مبتلای مثبت قطعی کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده است که ۳هزار ۸۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبتی بستری و متاسفانه ۳۳۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

ابراهیمی پور بیان کرد: ساده‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی یک آسیب بزرگ در راه مقابله با کرونا است و همچنان شاهد بی‌توجهی گروهی از مردم نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم و این سهل‌انگاری‌ها یک تهدید جدی برای سلامت جامعه به‌شمار می‌رود.


او تصریح کرد: در این مدت زمان فرسایشی، مدافعان سلامت با ایثار و رشادت در میدان ایستاده‌اند و در این مسیر چشم انتظار همراهی عمومی مردم هستند و رعایت نکات پیشگرانه موثرترین راه کمک به این قشر پرتلاش است.


انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.