رئیس دستگاه قضا در جمع نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز با نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس دستگاه قضا در جمع نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان دارای سرمایه های بزرگی است و نیروی انسانی بسیار خوب و جوانی دارد.

رئیسی با بیان اینکه از کارخانه قند یاسوج بازدید کردم افزود: حیف است این سرمایه عظیم ۵ سال تعطیل شده است.

او همچنین با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی را کاهش دهد، بیان کرد: باید کاری کرد که شاهد کاهش ناهنجاری و آسیب‌ های اجتماعی باشیم تا تبدیل به جرم نشود.

رئیسی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب به اجرای عدالت تاکید شده است، گفت، پرچم امام راحل در ابتدا عدالت گری بوده است.

او افزود: هر شخصی که به نام حاکمیت در نظام اسلامی خدمت می کند باید با تلاش خود سعی در تحقق عدالت داشته باشد و مفاسد و تبعیض ها را دور کند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه رفع تبعیض ها سبب امیدواری و مشارکت مردم می شود، گفت: اعلام حرکت مومنانه توسط رهبر انقلاب سبب ترویج روحیه همدلی و مواسات شد.

او با بیان اینکه سازمان اداری باید کارآمدتر شود، گفت: با افزایش کارآمدی ها مردم امیدوار می شود، دشمن دچار یاس می شود، و از اقتدار دفاعی نا امید می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی باید با توصیه به مسئولان برای رفع مشکلات و رفع موانع تولید، به دنبال امید آفرینی در کشور باشد، گفت: در عرصه عدالت نا امید و خسته نخواهیم شد.

او ضمن اینکه از نخبگان خواست با روحیه بسیجی خدمت و تلاش کنند گفت: ظرفیتی که در استان وجود دارد به برکت علما، نخبگان، جوانان مومن و متعهد و نتیجه کارنامه قریب به ۲ هزار شهید است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی می توان گره از مشکلات مردم استان باز کرد بیان کرد: در جایی که آب و خاک مساعد دارد صحبت از بیکاری درست ندیدن نعمت‌ های خدا است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه فرزندان این استان در سطح کشور حرف برای گفتن دارند گفت: با تخلفات، مفاسد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید برخورد شود این آخرین راهکار است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به رهنمودهای رهبری مبنی براینکه باید فقر، فساد و تبعیض ریشه کن شود و وجودش زیبنده نظام اسلامی نیست گفت: با ایجاد عدالت می توان فساد را ریشه‌کن کرد.

او افزود: کاری که در خصوص واکسن کرونا در کشور انجام شد از یک موشک در بخش نظامی اثرش برای امیدوار کردن مردم کمتر نیست و شاید بیشتر باشد.

رئیسی همچنین گفت: مسئولان در حوزه قضایی موظف به دنبال کردن اهداف قضایی هستند و باید خستگی ناپذیر کار را دنبال کنند تا به نتیجه برسد، لذا به نخبگان می گویم با یک دنیا امید و امید به رهبری، آینده برای ملت ایران بزرگ و روشن است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.