گل محمدی: برابر گل گهر نتیجه خیلی خوبی گرفتیم/ اسم بردن از بازیکنان مد نظرمان درست نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۵ بر صفر این تیم مقابل گل گهر بیان کرد: نتیجه خوبی گرفتیم. در نیمه اول بازی نزدیکی داشتیم. در نیمه دوم خوب دفاع کردیم و به برد رسیدیم.

او افزود: از همه موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم. بازیکنان ما بعد از فشار تیم حریف،  خوب دفاع کردند و ضد حمله زدند.

گل محمدی ادامه داد: از بازی و نتیجه خوشحالیم و از میزبانی تیم گل گهر هم تشکر می‌کنیم. باید به مسئولان بابت ساخت ورزشگاه سیرجان تبریک بگویم.

سرمربی پرسپولیس گفت: از همه پرسپولیسی‌های سیرجان هم تشکر می‌کنم. نتیجه برای من هم غیر قابل تصور بود. وقتی موقعیت‌ها وارد دروازه می‌شود این نتیجه رقم می‌خورد. در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما موقعیت ها گل نمی‌شد.

جذب بازیکن خوب سخت است 

او درباره درخواست پرسپولیس برای جذب ابراهیمی، مدافع گل گهر گفت: برخی از اسامی ممکن است گمانه زنی باشد اما به هر حال بازیکنان خوب قرارداد دارند و جذب‌ آنها سخت است. اکنون فقط ترابی را توانستیم جذب کنیم چون قرارداد خود را با باشگاه العربی فسخ کرده بود. جذب سایر بازیکنان خیلی مشکل است و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد. فکر نمی‌کنم اسم بردن از بازیکنان درست باشد.

گل محمدی گفت: مشکلی بابت لیست بزرگسالان نداریم. چند جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکن بگیریم.

او در پایان بیان کرد: از مسئولان برگزار کننده مسابقات تشکر می‌کنم چون شادی و نشاط را وارد جامعه می‌کنند. ورزشکاران و فوتبالیست‌ها برای جامعه ایثار و برای مردم انگیزه ایجاد می‌کنند. از مردم می‌خواهم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند چون شرایط خیلی سخت است. باید مسائل بهداشتی را تا آنجایی که می‌توانیم رعایت کنیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار