علی نژاد: هیچ دخالتی در امور باشگاه استقلال نمی‌کنیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بار‌ها گفته ام که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در امور باشگاه‌ها از جمله باشگاه استقلال نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی بیان کرد: خدا را شکر برنامه ریزی ها خوب بود و مسابقات با  حضور ۲۹ تیم برگزار شد.

او ادامه داد: صدور مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر در اردیبهشت ماه تصمیم خوبی بود و خدا را شکر توانستیم دیدار های لیگ‌ را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با هماهنگی ستاد کرونا در ورزش، برگزار کنیم. حدود ۲۰ لیگ در رشته‌های مختلف برگزار شد که هیچ مورد خاصی از نظر موارد کرونا نداشتیم.

علی نژاد افرود: برگزاری مسابقات لیگ برتر باعث شد تا ورزشکاران آمادگی خود را حفظ کنند و اگر دیدار های لیگ برگزار نمی‌شد به نفع ورزش نبود.

او درباره احداث خوابگاه تیراندازی بیان کرد: یکی از نیاز‌ها، احداث خوابگاه بود که خوشبختانه با احداث خوابگاه این مشکل برطرف شد و در این زمینه وزارت ورزش و شرکت توسعه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند.


بیشتر بخوانید


معاون وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این ۲ باشگاه از نظر زیر ساختی برای ورود به بورس با مشکلاتی رو به رو بودند. افزایش سرمایه انجام و بدهی و درآمد‌های این ۲ باشگاه شفاف شد. در سال ۹۸ حسابرسی شدند. حسابرسی منتهی به ۶ ماهه دوم نیز برای پرسپولیس تا تاریخ ۳۰ آذر و برای استقلال در ۳۰ دی ماه انجام می‌شود. متعاقبا مدارک در فرابوس بارگزاری شده و ارائه مدارک و مراسم معارفه با هیئت پذیرش صورت گرفت. زمانی که هیئت پذیرش اعلام کند، جلسه برگزار می‌شود و ۲ باشگاه از مدارک خود دفاع می‌کنند، تقریبا کار نهایی شده است.

علی نژاد در رابطه با مشکلات اخیر باشگاه استقلال و اینکه گفته می شود وزارت ورزش و جوانان در امور این باشگاه دخالت می کند، توضیح داد: بار‌ها گفته ام که وزارت ورزش هیچ دخالتی در امور باشگاه ها نمی کند. تمامی این حرف و حدیث ها از کانال‌های هواداری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۲۱:۲۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
دروغ میگی
بیاید در شرایط برابر بجنگیم ترسوها لنگی ها
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
امسالم به استقلال نباید امیدی داشت
با اینهمه حاشیه
مدیران بی کفایت
مربی بی دانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
تا زمانی که خواهان نابودی و به حاشیه رفتنش بودید نه تنها دخالت نمی کردید بلکه تا لبه پرتگاه هلش دادید ، حالا به مقصودتان رسیدید ، می گویید در امور باشگاه استقلال دخالت نمی کنیم ، عمر وزارت این وزیر و شما معاونت محترم حداکثر تا اواسط شهریور 1400 بیشتر نمی باشد ، فقط چیزی که باقی می ماند خاطرات هوادار این تیم و ذغال و زمستان !!!
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۵:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
علی لعنت ا... علل قوم الظالمین .
آخرین اخبار