کلهر: طارمی هوش خود را برابر یوونتوس نشان داد/ پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم نیاز به بازیکن جدید ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی با گلزنی در بازی با یوونتوس هوش و ذکاوت خود را ثابت کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گلزنی مهدی طارمی لژیونر کشورمان برابر تیم یوونتوس اظهار کرد: طارمی در بازی با یوونتوس توانایی فنی، هوش و ذکاوت خود را نشان داد  و این بازیکن در مقابل بهترین مدافعان دنیا خیلی قشنگ بازی کرد و گل زیبایی در دقیقه اول بازی زد.

او ادامه داد: طارمی فوتبال روز دنیا را در تیم پورتو از لحاظ گلزنی، تعداد پاس‌ها و گرفتن پنالتی خوب اجرا می‌کند. همچنین طارمی بازیکن باهوشی است و این موضوع نوید روز‌های خوب برای فوتبال کشورمان را می‌دهد که یک بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌درخشد. به هر حال درخشش طارمی کمک می‌کند تا ما بازیکنان مستعد و جوان را به  باشگاه‌های اروپایی منتقل کنیم و امیدوارم این اتفاق در فوتبال ما رخ بدهد. اگر زیرساخت‌های فوتبال ما درست شود در آن صورت می‌توانیم بازیکنان زیادی را به بهترین تیم‌های دنیا انتقال بدهیم.  

پرسپولیس با ارائه بازی روان برابرگل گهر برنده می شود 

کلهر درباره بازی تیم پرسپولیس برابر تیم گل گهر سیرجان گفت:  اگر تیم پرسپولیس بازی روان خود را ادامه بدهد و بازیکنانش مغرور نشوند در آن صورت می‌تواند  تیم گل گهر را شکست بدهد و  به صدر جدول رده بندی صعود کند.  

او افزود: تیم گل گهر سیرجان هافبک‌ها و مهاجمان خوبی دارد، اما این تیم در خط دفاع دچار مشکل است و به راحتی گل می‌خورد. در آن طرف خطوط  دفاع و هافبک نقاط قوت پرسپولیس هستند و خط حمله سرخپوشان هم بعد از بازی دربی بهتر شده است.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود گادوین منشا در ترکیب تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: به هر حال منشا بازیکن تاثیرگذار و مهره کلیدی  گل گهر است و او شناخت خوبی از بازیکنان پرسپولیس دارد،   چون ۲، ۳ سال در این تیم بازی کرده است.  

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: به نظرم  خط حمله پرسپولیس با اضافه شدن آل کثیر و ترابی در نیم فصل دوم  زهردار‌تر  می‌شود و  سرخپوشان با همین شیوه بازی  می‌توانند قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند.  

تیم پرسپولیس نیاز به بازیکن جدید ندارد 

او درباره اینکه تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با بازگشت آل کثیر و  حضور ترابی کامل می‌شود و کمبود بازیکن ندارد. برخی از بازیکنان پرسپولیس هم در چند پست بازی می‌کنند و کامیابی نیا در کنار سیدجلال حسینی  خوب بازی می‌کند و  خط دفاع سرخپوشان با اضافه شدن کنعانی زادگان و انصاری تقویت می‌شود. در مجموع تیم پرسپولیس نیاز به بازیکن جدید ندارد و با همین نفرات و ارائه بازی روان می‌تواند در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد.  

کلهر درباره پیروزی‌های اقتصادی پرسپولیس بیان کرد: بازی‌ها سخت شده است و همه تیم‌ها با شناخت کامل مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند و بازی‌های سرخپوشان را خوب آنالیز می‌کنند. همچنین همه تیم‌ها برنامه ریزی خوبی دارند و تیم‌های پایین جدول هم بد بازی نمی‌کنند و لیگ پویایی را شاهد هستیم. تیم ذوب آهن در پایین جدول رده بندی قرار دارد و این موضوع برای فوتبال اصفهان خوب نیست. سرخپوشان برابر دفاع‌های فشرده قرار می‌گیرند و همین موضوع کار را برای این تیم سخت می‌کند. علاوه بر این، خط حمله پرسپولیس زهردار نبوده، اما شرایط این تیم  با جابه جایی صورت گرفته  از سوی گل محمدی و اضافه شدن نوراللهی به خط حمله  بهتر شده است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار