آماده باش هلال احمر خوزستان برای مقابله با حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درخصوص بارش باران سیل آسا، شعب جمعیت هلال احمر در استان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع باران‌های سیل آسا در مناطق شمال و شمال شرقی استان، وضعیت آماده‌باش کامل به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های اندیمشک، اندیکا، ایذه، باغملک، دزفول، مسجدسلیمان و لالی اعلام شده است.

او افزود: از روسای شعب جمعیت هلال احمر در این شهرستان‌ها خواسته شده ضمن هماهنگی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران، نسبت به فراخوان و توجیه تیم‌های سازماندهی شده در خانه‌های هلال نیز اقدامات لازم را به عمل آورند.

خدادادی بیان داشت: با توصیه به مردم شریف استان بخصوص ساکنان در مناطق و منازل پر خطر جهت توجه بیش از پیش به اخطاریه‌های صادره از سوی دستگاه‌های متولی و مسئول و همچنین ترک فضا‌های غیر ایمن، از اهالی مناطق شمال و شمال شرق استان درخواست کرد علاوه بر حفظ آمادگی و کسب اخبار از طریق رسانه ملی، با تیم‌های امدادی همکاری و همدلی لازم را داشته و از اسکان و حتی توقف در حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری نمایید.

این مقام مسئول از عشایر نیز خواست نسبت به انتخاب محل برپایی چادر‌های خود با توجه به بارش‌های پیش رو و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.