تصادف‌هایی که خسارتشان کامل پرداخت نمی شود!/ حکایت ماشین‌های داخلی که حالا لوکس به حساب می‌آیند

با افزایش قیمت خودرو، بیشتر ماشین‌های داخلی در رده خودروی نامتعارف به شمار می‌روند که خسارت بیمه آن‌ها کامل پرداخت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی دو سال گذشته با افزایش قیمت خودرو ، اکثر ماشین های تولید داخل به جمع خودروهای لوکس و نامتعارف پیوسته اند که در صورت تصادف خسارت بیمه آن‌ها  کامل پرداخت نمی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا نمی‌گید دیه پایین نرخش به خاطر همین ماشینی که قیمتش بیشتر از دیه یک انسان باشه ماشین نامتعارف حساب میشه
اگر بیمه قیمت مالی بالا ببره طبیعی هست که قیمت بیمه بالا میره پس قرار شد خودروی که بالاتر از دیه یک انسان هست بیمه بدنه بکنه
و متناسب خسارت دریافت کنه
حالا با توجه به اوضاع حال حاضر هر اقدامی باعث افزایش قیمت بیمه خواهد بود و به ضرر افرادی که ماشین ارزان سوار می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
در کشور ما تمام این بازی ها درآمدی برای دولت واطرافیانش هست !!!!!!!!!!!!!!! به نوعی از جیب مردم به جیب دولت یا عده ای خاص
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
در کل بیمه های ایران ضعیف و مریض عمل می کنند خودروی لوکس و غیر لوکس و متعارف و نامتعارف اینها همه داستانهایی است که بیمه ها برای اینکه خسارت خودروهای بیمه شدشون رو ندهند و به سودهای کلانشون ضرر نخوره از خودشون قوانین مندرآوردی ناعادلانه درآوردند ولی قوانین بیمه سالم و عادلانه میگه اگر خودروی بنز 2021 یا پورش یا هر خودروی میلیاردی دیگری با یک وانتبار فزرتی مدل قدیم ایرانخودرو تصادف کرد و بنز خسارت دید وانتبار هم خسارت دید و بنز بیمه بدنه داشته باشد بیمه باید صفر تا صد خسارت بنز را بپردازد گرچه میلیاردی خسارت دیده باشد چطور نسبت به قیمت و مدل خودرو بیمه ها از صاحبان خودرو هر سال پول دریافت می کنند ولی موقع پرداخت خسارت سر ملت شامورتی بازی در می آورند بروووووووووووووووووووووووووووو بیمه خودتی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار