رهبر انقلاب: از خواندن دعا‌های ماه رجب غفلت نکنید

صفحه توئیتری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، توصیه‌های ایشان برای استفاده از روز‌های ماه رجب را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه رجب یکی از پر فیض‌ترین ماه‌های سال قمری است که در احادیث و روایات توصیه زیادی به استفاده معنوی از این ماه شده و بزرگان دینی اعمال مستحبی که پاداش اخروی زیادی برای مسلمانان دارد را سفارش کرده اند. رهبر انقلاب نیز در باب ویژگی‌های این ماه سفارش‌های زیادی را در بیانات خود مطرح کرده و مردم را به استفاده معنوی از ماه رجب دعوت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود، بخشی از توصیه‌های ایشان برای استفاده از برکات ماه رجب با وجود ویروس کرونا و محدودیت حضور در محافل دعا را بازنشر داده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: حلول ماه رجب را به عموم مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. در این ماه، اجتماعات وجود ندارد لکن در خانه‌ها از دعا‌های رجب غفلت نشود و این تعطیلیِ موقت اجتماعات، نبایستی موجب بشود که ما از برکات این ماه و از عبادت و دعا و توسل به درگاه الهی غافل بشویم. "

توئیت صفحه ریحانه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.