تاکید فرماندار اشکذر بر ساماندهی حاشیه جاده سنتو

فرماندار اشکذر از نابسامانی حاشیه جاده سنتو انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی که به منظور ساماندهی واحد‌های تجاری جاده ترانزیتی شمال-جنوب برگزار شد، گفت: با توجه به وضعیت نابسامان حاشیه جاده سنتو همه دستگاه‌های مربوطه باید با قاطعیت هرچه تمام با همکاری و هماهنگی شهرداری نسبت به ساماندهی حاشیه این جاده اقدام کنند

او افزود: جاده ترانزیتی شمال-جنوب کشور، یک شاهراه ارتباطی اصلی و محل تردد خودرو‌ها و کامیون‌های متعددی از نقاط مختلف کشور است.

هادی‌نسب خاطرنشان کرد: مدیران باید درخصوص مرتفع کردن مشکلات مربوط به این جاده نگاهی فرامنطقه‌ای داشته باشند و با اجرای به موقع مصوبات این جلسه از تصمیمات اجتهادی خودداری کنند.

این مسئول اظهار داشت: ما میراث دار تصمیمات غیرمعقولی هستیم که مشکلات و معضلات آن گریبان گیر شهروندان و مسافران شده است و اکنون باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم و نباید در این راه از هیچ تلاشی مضایقه کنیم.

فرماندار شهرستان اشکذر تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به حضور مهمان ناخوانده کرونا و نزدیک بودن فصل بهار و نوروز، ادارات ذیربط ضمن ساماندهی حاشیه جاده سنتو و نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌ها و الزامات بهداشتی، نسبت به اجرای مصوبات شورای ترافیک و اصلاح جاده سنتو در محدوده حجت‌آباد اقدام کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.