لیگ برتر انگلیس؛

اورتون - منچسترسیتی/ آنچلوتی جلودار گواردیولا می‌شود؟

در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس اورتون به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس اورتون در گودیسون پارک میزبان تیم منچسترسیتی خواهد بود.

اورتون از ۲۲ بازی ۳۷ امتیاز کسب کرده است و در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد و منچسترسیتی از ۲۳ بازی ۵۳ امتیاز به دست آورده و با اقتدار در صدر جدول  جای گرفته است.

اورتون که فصل گذشته لیگ را با رتبه دوازدهمی به پایان رساند، در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و خود را به عنوان یکی از نامزد‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده مطرح کرده است، اما این تیم در شرایطی برابر شاگردان پپ گواردیولا قرار می‌گیرد که روز یکشنبه در دیدار خانگی با تیم فولام رده هیجدهمی در عین ناباوری با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و ۳ امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست داد. تیم کارلو آنچلوتی در بازی خانگی قبلی هم برابر نیوکاسل رده هفدهمی ۲-صفر شکست خورد تا با از دست دادن این ۶ امتیاز خانگی برابر ۲ تیم ضعیف از کورس قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جا بماند.

در آن سوی میدان، اما تیم پپ گواردیولا که از هفته هجدهم به صدر جدول تکیه زده است، در ادامه قدرت نمایی‌های خود روز شنبه تاتنهام مورینیو را ۳ بر صفر شکست داد تا قدرت خود را به رخ حریفان بکشد و نشان دهد شایسته‌ترین تیم این فصل لیگ جزیره برای کسب عنوان قهرمانی است.

منچسترسیتی در سال جدید میلادی ۹ بازی خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته است و در صورت پیروزی در بازی امشب اولین تیمی خواهد بود که در یک سال ۱۰ بازی اول خود را برده است و به این ترتیب رکورد ۹ پیروزی که قبلاً توسط بولتون در سال ۱۹۰۶ و منچستر در سال ۲۰۰۹ بر جا گذاشته شده است، خواهد شکست.

آبی پوشان شهر منچستر در دیدار‌های رودررو با اورتون کارنامه بسیار موفقی دارد. این تیم در ۱۴ بازی برابر اورتون فقط یک بار شکست خورده، ۹ بار تافی‌ها (لقب اورتون) را شکست داده و ۴ بازی ۲ تیم هم مساوی شده است.

منچستر سیتی همه پنج بازی آخر خود برابر ارتون را با پیروزی پشت سر گذاشته و در هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

اورتون ۲ بازی  خانگی آخر خود  را در لیگ جزیره واگذار کرده است. آخرین باری که این تیم در سه بازی خانگی شکست خورده به سال ۲۰۱۶ بر می‌گردد. کارلو آنچلوتی پس از سال ۲۰۰۶ که سرمربی آث میلان، هرگز با تیم‌های خود در سه بازی متوالی شکست نخورده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار