توضیحات مسئول بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در خصوص کرونای انگلیسی

تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در آبادان مشاهده نشده اما سرعت انتشار ویروس کرونادر منطقه شدیدتر شده است.

ولید کوتی مدیر داخلی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ، با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی شهرستان گفت: در حال حاضر هیچ گونه ظرفیت خالی در داخل بیمارستان وجود ندارد و تعدادی از بیماران در بخش اورژانس بستری هستند.

مدیرداخلی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با اشاره با اینکه تاکنون هیچ گونه موردی از نشانه های ویروس جهش یافته انگلیسی را در منطقه نداشتیم و تنها سرعت انتشار ویروس کرونا در پیک جدید شدیدتر شده است گفت : تعداد مراجعات به بیمارستان طالقانی افزایش یافته است و با یک جهش در سرعت انتشار مواجه هستیم.

او افزود: میانگین سن بیماران میانسال و جوان هستند و این امر نوید خوشایندی برای شهر نیست.

مدیر داخلی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان افزود:تخت های آی سی یو بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان نیز به طور کامل تکمیل شده اند و بیماران کرونایی جدید راهی دیگر بیمارستان های در نطر گرفته شده توسط ستاد کرونای شهرستان می شوند.

کوتی تصریح کرد: امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کادر درمان کمک کنند و شاید مراجعه همشهریان عزیز به اورژانس بیمارستان ها نباشیم.

او علت انتشار سریع ویروس جهش یافته را تجمع مردم و برگزاری مراسم عزا و عروسی  اعلام کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.