کارکنان پتروشیمی بندر امام دست از کار کشیدند/ معترضان: اعمال نشدن محدودیت‌های کرونایی جانمان را به خطر انداخت

کارکنان پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به دلیل افزایش ابتلا به کرونا و اعمال نشدن محدودیت‌های کرونایی در این واحد دست از کار کشیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تصمیم حمیدرضا رستمی مدیر عامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) هیچگونه محدودیت کرونایی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان بندرماهشهر اجرا نشد و به همین دلیل مبتلایان کرونا و فوتی‌های ناشی از آن در حال افزایش است.

از هفته قبل و با ابلاغ مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص محدودیت‌های حضور کارکنان در شرکت‌ها پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با تصمیم مدیرعامل هیچگونه محدودیتی اعمال نکرد و همین امر سبب اعتراض و اعتصاب کارکنان شاغل در این واحد شده است.

کارکنان معترض می‌گویند: هیچگونه محدودیتی اجرا نشد و ظرف مدت کوتاهی شاهد فوت همکاران و ابتلای روزافزون تعداد زیادی از نیرو‌های شرکت به کرونا ویروس هستیم، حفظ سلامت خود، خانواده و فرزندانمان برای ما بسیار مهم است و خانواده و فرزندانمان نباید تاوان تصمیم اشتباه مدیریت شرکت را بپردازند.

براساس این گزارش؛ کارکنان پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به نشانه اعتراض نسبت به بی توجهی مدیرعامل در خصوص شرایط پرخطر حال حاضر، صبح امروز پس از ورود به شرکت تجمع کرده و دست از کار کشیدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۳:۴۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
ظلم به قشر کارگر تا چه زمانی آخه؟ رسیدگی کنید به این موضوع، کمترین حقوق بیشترین کار در شرایط سخت، عدالت باید برقرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اُف بر چنین مدیرانی، سلامتی مردم هم برایتان مهم باشه
Iran (Islamic Republic of)
حکمت
۱۲:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
با جون مردم بازی میکنن، علت افزایش کرونا هم بی توجهی مردم هستش هم بی وجدانی مدیران، خیلی از کارکنا میتونن دورکاری کنن، ولی به اجبار باید در محل کارشون باشن
Iran (Islamic Republic of)
ثامن
۱۲:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیران میرن سفرهای خارجی، کارگران بیچاره باید شبانه روزی و در هر شرایطی کار کنن و جلوی مدیران خم و راست بشن، برکنارش کنید مدیرعامل شرکتهای متخلف رو
Iran (Islamic Republic of)
خلقتی
۱۱:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیرعامل باید برکنار بشه، چرا یعضی از مسئولان و مدیران به فکر مردم نیستن و فقط مقام و مرتبه خودشون واسشون مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟