رسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی‌ها می‌خواهند با فهرست‌های دروغین کابینه ۱۴۰۰، فضای انتخابات را خراب کنند

نماینده ادوار مجلس درباره ارائه لیست‌های منتسب به نامزدهای انتخاباتی توضیح داد.

حمید رسایی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار لیست‌های منتسب به نامزدهای ریاست جمهوری۱۴۰۰ گفت: معرفی افراد کابینه توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدام مناسبی است و می‌تواند به مردم کمک کند تا  با معرفت و شناخت بیشتری در این زمینه تصمیم بگیرند که البته شرایطی را هم لازم دارد. در بسیاری از کشورهای دنیا هم این اقدام رایج است، البته نه معرفی کل کابینه بلکه افراد اصلی آن.

او ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهدیم که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف هم نامزد ریاست جمهوری شده و هم در کنار آن نامزدها یک تیمی از افراد کابینه را معرفی کردند، در حالی که هنوز اصل نامزد شدن آن افراد محل تردید است، طبعا این لیست‌های منتشر شده که نام من هم در برخی از آنها قرار داده شده کذب محض است.

 رسایی افزود: قطعا انتشار این لیست‌های متعدد با نام افراد مختلف به صورت هدفمند صورت گرفته و هدف از آن بیشتر این است که انتخابات خرداد ماه سال آینده از عقلانیت به دور باشد و فضای شایعه و غیر واقعی بر آن حاکم شود. مردم باید دقت کنند و اخبار را صرفا از منابع رسمی به دست بیاورند و توجهی به این مسائل نداشته باشند، زیرا مشکلات امروز کشور ما مسائل بزرگ‌تری را در بر می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار