سخنگوی باشگاه پرسپولیس:

بهتر است به جای سرمربی شهرخودرو، مدیران این تیم درباره طلب خود صحبت کنند

ابراهیم شکوری، در ارتباط با آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم قبل از سفر به سیرجان و انجام بازی معوقه خود، عنوان کرد: پنجشنبه برای بازی با تیم گل گهر عازم سیرجان خواهیم شد و به امید خدا بتوانیم با یک نتیجه خوب از سیرجان بازگردیم. همه ما می‌دانیم که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و تیم ما در تمام مسابقات برای برد به میدان می‌رود.

او ادامه داد: با همه مشکلاتی خاصی که تیم ما با توجه به برنامه ریزی بازی‌ها داشته است، سختی‌های زیادی را تحمل کرده ایم؛ اما بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با همدلی این سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

شکوری در ارتباط با مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و همچنین طلب بودیمیر، مهاجم سابق این تیم گفت: متاسفانه بدهی سنگینی از گذشته در باشگاه ما وجود داشته است و علاوه بر بودیمیر، چند پرونده دیگر نیز داشتیم که اگر طلب آن‌ها را پرداخت نمی‌کردیم، پنجره ما بسته می‌شد. البته در شرایط فعلی نیز پنجره ما بسته شده، اما زمان نقل و انتقالات لیگ هنوز شروع نشده است.

او ادامه داد: از روز ۲ اسفند که زمان نقل و انتقالات لیگ کشورمان شروع می‌شود، امیدوارم مشکلات حل شده باشند و پنجره نقل و انتقالاتی ما نیز باز شده باشد.

شکوری درباره طلب بودیمیر گفت: اصل طلب بودیمیر کمتر از مبلغ ۵۰۰ هزار دلار است که ما کل مبلغ را واریز کردیم، اما به دلیل مشکلات بانکی و با صحبتی که با وکیل بودیمیر داشتیم، منتظر هستیم که تاییدیه نهایی کل مبلغ را برای ما ارسال کنند.

شکوری درباره کری خوانی‌های خود در فضای مجازی گفت: من کری نمی‌خوانم و سعی می‌کنم از منافع تیم خود دفاع کنم. قطعا زمانی که مشاهده کنم شخصی به منافع باشگاه من حمله‌ می کند، وظیفه ام است که از منافع باشگاه خودم دفاع کنم؛ اما از همه خواهش می‌کنم درباره تیم خود صحبت کنند. همان طور که ما هم در باشگاه پرسپولیس تنها به حیطه کاری خودمان وارد می‌شویم و در کار سایر تیم‌ها دخالت نمی‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنان جذب شده این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: ما بر اساس نیاز تیم بازیکن جذب می‌کنیم و هر بازیکنی که کادر فنی به ما اعلام کند، ما هم به دنبال جذب آن بازیکنان می‌رویم.

او ادامه داد: فعلا ما تنها مهدی ترابی را جذب کرده‌ایم و آن هم به دلیل نیازی که یحیی گل محمدی به او داشته، بوده است و با توجه به صحبت‌هایی که مهدی ترابی و مدیر برنامه‌های او داشتند، هیچ مبلغی را برای رضایت نامه او پرداخت نکردیم. اما ما سعی می‌کنیم که بر اساس نیاز تیم و در آرامش کامل برای جذب بازیکن اقدام کنیم.

او افزود: در فصل نقل و انتقالات تیم ما لیست خروجی ندارد و اگر قرار باشد بازیکن جوانی از تیم ما جدا شود، قطعا به صورت قرضی جدا خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره طلب ۱۶ میلیاردی تیم فوتبال شهر خودرو از پرسپولیسی‌ها عنوان کرد: با مالک قبلی شهر خودرو جلسات خوبی را داشتیم و به توافقاتی هم رسیده بودیم، اما در روز‌های گذشته سعی کردیم که با مدیر جدید این تیم تماس بگیریم، اما هنوز موفق نشده ایم و از او درخواست می کنیم که جواب تلفن ما را هم بدهد.

او ادامه داد: درباره این مبلغ ۱۶ میلیاردی که گفته شده است باید بگویم که چنین مبلغی اصلا وجود ندارد و فکر می‌کنم بهتر است به جای سرمربی این تیم، مدیریت باشگاه درباره این موضوع صحبت کند. مبلغ بدهی ما خیلی کمتر از ۱۶ میلیارد است.

شکوری درباره برکناری وکیل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: امیر ساعد وکیل، مشاور باشگاه پرسپولیس بود و زحمت می‌کشید، اما این جزء اختیارات هر مدیری است که نفرات تیم خود را تغییر دهد، اما یک سری مسائلی بودند که تصمیم به قطع همکاری با امیر ساعد وکیل گرفتیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
هرکس که دلش بخواهد در مورد مطالبات باشگاهش صحبت می کند و این به شما مربوط نیست ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
آقا شکوری دمت گرم خیلی خوبی داداش
سر مربی شهرخودرو هم از بازیکنان النادی الاستقلال السعودی بوده و رگ نادانی رو داره حالا هزار بار هم که بگی باید مدیران صحبت کنه حالیش نمیشه که بازم میگه
آخرین اخبار