ارائه بیش از یک هزار فقره خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد خوزستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: بیش از یک هزار فقره خدمت حقوقی و مشاوره از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به مددجویان ارائه شده است.

جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ارائه خدمات این اداره به مددجویان تحت حمایت به منظور حل مشکلات حقوقی آن‌ها است، گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون یک هزار و ۵۰۰ خدمت حقوقی و مشاوره به مددجویان، ارائه شده است.

او با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به‌منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت از رویکرد‌ها و اقدامات مهم این نهاد در این بخش است افزود: ۱۰۰ وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان این نهاد همکاری می‌کنند.

شیبه ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی از این نهاد مردمی به نشست‌های حقوقی کمیته امداد خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری استان و همکاری کارکنان و قضات جهت رسیدگی به پرونده قضایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: این نهاد خدمات حقوقی مختلفی را به مددجویان تحت حمایت در بخش‌های قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعی و شرکت در جلسات دادرسی در سطح استان ارائه داده است که از آن جمله می‌توان به دعاوی همچون اجرت‌المثل، مهریه، نفقه و سهم‌الارث را دعاوی حقوقی مددجویان اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.