رسانه‌های بیگانه به دنبال تفرقه‌افکنی در کشور هستند

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه به دنبال تفرقه‌افکنی در کشور هستند، گفت : افرادی که به رئیس جمهوری و دیگر مقامات توهین می‌کنند، ناخواسته با دشمن هم صدا می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساسی قرار دارد و جبهه اسکتبار جهانی با تمام توان به جنگ اقتصادی با کشور برخاسته است.

او با تاکید بر اینکه در این شرایط بیش از هر زمان دیگری به وحدت، آرامش و تلاش نیاز داریم، گفت : هر حرکتی که منجر به ایجاد یاس در جامعه شود و بوی تفرقه افکنی بدهد محکوم است.

فرماندار کرمانشاه توهین و شعار علیه رئیس جمهوری را از جمله اقدامات تفرقه افکنانه خواند و افزود: چنین اقداماتی در روز ۲۲ بهمن که نماد اتحاد ایرانیان است، به هیچ عنوان قابل قبول و پسندیده نیست.

رنجبر افزود: چنین اقدامی نماد بارز آب در آسیاب دشمن ریختن و همصدایی با رسانه‌های بیگانه است که شبانه روز به دنبال زمین گیر کردن ایران اسلامی هستند.

او با تاکید بر اینکه جامعه امروز بیش از هر زمانی به امیدآفرینی نیاز دارد، ادامه داد: سر زدن چنین رفتار‌هایی اقدام علیه وحدت ملی و امیدآفرینی در جامعه محسوب می‌شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: با توهین به رئیس جمهوری نه تنها هیچ مشکلی حل نمی‌شود بلکه می‌تواند مانعی برای حل کردن مسایل و پیشرفت کشور باشد.

رنجبر گفت: بدون شک افرادی که دلسوز نظام و کشور هستند باید برای حل کردن مشکلات در کنار دولت قرار گیرند و آن را یاری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار