لیگ برتر فوتسال/ مدافع عنوان قهرمانی به تهران رسید

مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز  از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود. در این هفته تیم‌های اهورای بهبهان و ایمان شیراز با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

کراپ الوند قزوین - گیتی پسند اصفهان/ ساعت ۱۵/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

این دیدار به میزبانی کراپ در سالن بدون تماشاگر یادگار، امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. در دیدار رفت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد. کراپ برای جبران آن شکست با تمام توان به مصاف شاگردان وحید شمسایی خواهد رفت.

گیتی پسند هفته گذشته بازی نداشت به همین دلیل با آمادگی بالایی رو در روی حریف خود قرار می‌گیرد. تیم کراپ الوند قزوین هم هفته گذشته در مصاف با شهروند ساری توانست با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به همراه دستیار خود در سالن این مسابقه حاضر می‌شوند.


بیشتربخوانید


شهروند ساری - شهید منصوری قرچک/ ساعت ۱۵/ سالن شهید سید رسول حسینی

این مسابقه به میزبانی شهروند در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود. محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری بعد از شکست برابر کراپ الوند از هدایت این تیم کناره گیری کرد اما این مدیرعامل این باشگاه با این موضوع مخالفت کرد. 

تیم شهید منصوری قرچک این روز‌ها چندان حال خوشی ندارد. این تیم هفته گذشته برابر مقاومت البرز قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد.

مجتمع فردوس قم - مقاومت البرز/ ساعت ۱۵/ سالن شهید حیدریان

این بازی به میزبانی مجتمع فردوس در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار می‌شود. تیم فردوس قم در این فصل موفق شده با حسین صبوری سرمربی جوان خود نتایج خوبی کسب کند.

تیم مقاومت البرز در این فصل نتایج فوق العاده‌ای را کسب کرده است و با ۱۹ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد.

راگای تهران - مس سونگون/ ساعت ۱۵/ سالن حرم مطهر شهر ری

این بازی به میزبانی راگا در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود. راگایی‌ها هفته گذشته برابر تیم ملی حفاری اهواز قرار گرفتند و در پایان تیم ملی حفاری اهواز موفق شد میزبان خود را شکست دهد.

در طرف مقابل تیم فوتسال مس سونگون قهرمان ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر قرار دارد. مس سونگون هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

ملی حفاری اهواز - سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۵/ سالن امام رضا (ع) اهواز

این بازی به میزبانی ملی حفاری در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود. ملی حفاری هفته گذشته موفق شد بعد از مدت‌ها طعم پیروزی را بچشد. این تیم در دیدار برابر راگای تهران توانست به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

ساوجی‌ها هفته گذشته برابر تیم فرش آرای مشهد قرار گرفتند و در پایان فرش آرا موفق شد از سد سن ایچ ساوه عبور کند.

مهدی کریمی بازیکن ملی پوش سن ایچ در این مسابقه از ناحیه رباط صلیبی پا دچار پارگی شد.


بیشتر بخوانید


بازار‌های روز کوثر اصفهان - فرش آرای مشهد/ ساعت ۱۵/ سالن پیروزی اصفهان

این دیدار به میزبانی کوثر و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. بازیکنان کوثر اصفهان امیدوار هستند تا بتوانند در جمع ۳ تیم پایانی صعود کرده به مرحله بعد قرار بگیرند. هر چند با وجود تیم‌های قدرتمندی، چون فرش آرای مشهد، مس سونگون و سن ایچ ساوه کار بسیار دشواری خواهند داشت.

تیم فرش آرای مشهد هم هفته گذشته موفق شد برابر تیم مدعی سن ایچ ساوه به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار