حسینی: گل گهری‌ها ابتدا به اشتباه خود توجه کنند/ بعضی هر کاری دلشان خواست با پرسپولیس انجام دادند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با پیکان درباره مسائل مختلفی، صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش مقابل پیکان، اظهار داشت: پرتاب اوت‌های نادر محمدی کار را برای تمام تیم‌ها سخت می‌کند. امروز کار سختی داشتیم اما توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

او در خصوص تعریف و تمجید فرزاد حاتمی گفت: فرزاد هم مثل ما قدیمی است.

حسینی درباره درخشش در بازی‌های اخیر، عنوان کرد: در فوتبال هر بازی شرایط متفاوتی دارد. امیدوارم بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم و بتوانیم پرسپولیس را قهرمان کنیم.

او در خصوص مشکلات مالی، تشریح کرد: مشکلات زیاد هستند. متاسفانه دوستانی که آمدند، هر کاری دلشان خواست انجام دادند و رفتند. هیچ فردی هم با آن‌ها برخورد نکرد. صدری و سمیعی امروز آمدند اما مشکلات خیلی زیاد هستند. ما تا این جای فصل ۲۰ درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم.

کاپیتان پرسپولیس در زمینه بازی با گل گهر، بیان کرد: مقابل تیم سختی بازی داریم. تیم‌های امیر قلعه نویی سختکوش هستند و بازی در سیرجان سخت است.

او در خصوص محرومیت منشا و این که گفته می‌شود چرا قبل از بازی با پرسپولیس این اتفاق افتاده است، گفت: متاسفانه این حرف‌ها همه را اذیت می‌کند. گل گهری‌ها ابتدا به اشتباه خود توجه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
این شادی گل رو از فوتبال ایران بردارن که همینجوری فقط داره محروم میکنه اول آقا عیسی آل کثیر حالا هم منشا
آخرین اخبار