مدیرعامل باشگاه پیکان:

نتایج پیکان در نیم فصل اول، رضایت بخش بوده اند/ فوتبال ایران با چالش‌های زیادی مواجه است

محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شرایط تیمش و انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به هر ۲ تیم تبریک می‌گویم. بازی با پرسپولیس آخرین بازی ما در نیم فصل اول بود. با توجه به بودجه تیم پیکان، نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم. البته می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ما در همین مسابقات ۴ پنالتی را گل نکردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. به کادر فنی و بازیکنان تیممان خسته نباشید می‌گویم و ان شاءالله برای نیم فصل دوم پیکان را تقویت خواهیم کرد. ما برنامه ۳ ساله‌ای داریم که بر اساس آن برای کسب رتبه تک رقمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که تارتار در این پروسه ۳ ساله حضور خواهد داشت، گفت: ۱۰۰ درصد همین طور است.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: عملکرد تیم ما با در نظر گرفتن بضاعتی که داشتیم رضایت بخش بود. مقابل پرسپولیس هم ۲، ۳ بار توپ‌های ما به تیرک خوردند و به اعتقاد من تفاوت ما با تیم حریف تجربه بازیکنانمان بود. ما بازیکنان جوان و آینده داری داریم. آرش قادری، نادر محمدی و مجید عیدی که در خط دفاعی ما بازی کردند، همه زیر ۲۳ سال هستند. در خط هافبک هم چند بازیکن زیر ۲۳ سال داریم و در مجموع میانگین سنی تیم ما زیر ۲۵ سال است که نکته مثبتی به شمار می‌رود. امیدوارم برای نیم فصل دوم بر اساس نظر کادر فنی بتوانیم تیم را تقویت کنیم و ان شاءالله بازیکنان مدنظر تارتار را جذب خواهیم کرد.

او درباره پیشنهاد برخی از تیم‌ها به مهدی تارتار عنوان کرد: ما با تارتار برنامه ۳ ساله داریم و قطعا با او به روز‌های بهتری فکر می‌کنیم. با حضور تارتار به دنبال ارتقاء برند پیکان در فوتبال ایران هستیم. پیکان در رشته والیبال پیشرو است و ان شاءالله با نظرات مدیرعامل ارشد کارخانه، بهترین عملکرد را برای پیکان خواهیم داشت.

محمدی در پاسخ به این سوال که اعضای تیم فوتبال پیکان تاکنون چند درصد از مبالغ قرارداد خودشان را دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون حدود ۴۰ درصد پرداختی به اعضای تیم داشتیم که ان شاءالله این مبلغ به زودی بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و نگرانی‌ها از تخلف در انتخابات این فدراسیون گفت: ۴ گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کردند. چالش‌های  پیش روی این افراد بسیار زیاد هستند. بخشی از این چالش‌ها به نتیجه گیری تیم ملی کشورمان مربوط می‌شوند و مسائل فنی را در برمی گیرند. بخش دیگر مسائل اقتصادی و مشکلاتی هستند که با نظارت فیفا تا یک سال آینده باید برطرف شوند. افراد باتجربه‌ای وارد این عرصه شده‌اند که به خاطر شجاعتی که دارند، به آن‌ها تبریک می‌گویم. همه ما باید به رئیس آینده فدراسیون کمک کنیم. فوتبال امروز به این نیاز دارد که با کمک تمام نیروهایش راه خود را پیدا کند و از تمام ظرفیتش بهره ببرد.

او افزود: با چالش‌های زیادی مواجه هستیم و باشگاه‌ها که رکن اصلی فوتبال ما هستند، از نظر فنی و اقتصادی وضعیت خوبی ندارند. امیدوارم رئیس آینده فدراسیون فوتبال از نظر اقتصادی، فنی و سیاسی بتواند فوتبال ما را رو به جلو ببرد.


بیشتر بخوانید


محمدی درباره آخرین وضعیت پرونده سعید واسعی گفت:  رای فدراسیون فوتبال درباره این پرونده صادر شده و این که چه اتفاقی رخ داده، مشخص است. منتظریم تا کمیته استیناف هم رای خودش را اعلام کند. از این که کار به شکایت کشید، خیلی متأسفم؛ زیرا سعید واسعی آینده دار بود. هنوز هم در‌های مذاکره به روی او باز است. این بدترین راه حلی بود که واسعی و مدیر برنامه هایش انتخاب کردند. همیشه به دنبال کمک به بازیکنان هستم. اگر با تصمیمی که باشگاه گرفت مخالفت نمی‌شد، نه واسعی اذیت می‌شد و نه ما متضرر می‌شدیم. در این میان بیشتر از همه واسعی ضرر کرد. امیدوار بودم که او با مشورت تصمیم‌های بهتری بگیرد و آینده بهتری را برای خودش رقم بزند. واسعی یکی از استعداد‌های فوتبال ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار