استاندار تهران مطرح کرد؛

ارتباط معنا دار بین دانش آموختن و کاهش وقوع جرائم

محسنی بند پی درباره اقدامات آموزش و پرورش استان در جهت افزایش رفاه و سواد آموزی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران اظهار کرد: یکی از شورا‌های مهم هر استان شورای آموزش و پرورش است که با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و بعضا با افراد صاحب نظر در مسائل آموزشی تشکیل جلسه می‌دهد و مسایل و مشکلاتی که فرا روی آموزش و پرورش استان وجود دارد، بر طرف می‌شود.

وی ادامه داد:یکی از دستور کار‌ها این بود که آموزش و پرورش املاک و مستغلات زیادی دارد که هم در مستند سازی و صدور اسناد مالکیت یک عقب ماندگی وجود دارد که تاکید شده تا نسبت به سرعت بخشیدن اعمال مالکیت آموزش و پرورش و مجموع دارایی‌هایی که دارد، انجام شود.

استاندار تهران گفت:بحثی هم که در قانون به آن اشاره شده است بحث مولد سازی برای این اموال و مستغلات است که در راستای نیاز‌های آموزش و پرورش هر شهرستان به کارگرفته شود. تاکید شده که در تغییر کاربری‌ها به آموزش و پرورش کمک شود تا نسبت به افزایش آورده آموزش و پرورش در این زمینه همکاری لازم انجام شود.


بیشتر بخوانید


وی گفت:این یکی از اقدامات خوب آموزش و پرورش‌های شهرستان‌ها است تا بتوانند فضا‌های فیزیکی که کمبود آن وجود دارد، جبران شود. یکی از دستور کار‌های دیگر در رابطه با بحث جذب افراد و یا رفتن به سراغ افرادی که بازمانده از تحصیل هستند، با توجه به ارتباط معنا داری که بین آموختن دانش و کاهش جرائم و جرم و توصیه‌های آموزه‌های دینی ما این است که نسبت به این امر مهم در بین هم میهنانمان تمام ظرفیت‌ها را به کار گیریم که هیچ کسی در جامعه بیسواد نباشد و اگر هم مشکلاتی برای آن‌ها وجود دارد، آن‌ها را فراهم کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار