گاف رئیس کمیته ملی جمهوری خواه آمریکا حین کنفرانس ویدئویی

وارونه ماندن تصویر جمهوری خواه در کنفرانس ویدئویی موجب شد تا او برای دقایقی به سوژه خنده همکارانش تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وارونه ماندن تصویر یکی از نمایندگان جمهوری خواه آمریکا در یک کنفرانس ویدئویی در این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «تام امر» رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا به صورت مجازی در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان حضور داشت که وارونه ماندن تصویر وی برای دقایقی او را به سوژه خنده همکارانش بدل کرد.

 امر که در مورد امنیت شغلی صحبت می کرد فورا متوجه این اتفاق نشد اما پس از آغاز صحبت رئیس جلسه صحبت او را قطع کرد. « ماکسین واترز »، رئیس کمیته مالی مجلس نمایندگان  پس از قطع صحبت های امر به او گفت: « آیا شما وارونه مانده اید؟ آقای امر؟ حال شما خوب هست؟ لحظاتی بعد یکی دیگر از همکاران امر او را در جریان وارونه ماندن تصویرش قرار داد.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که منتشر شده است صدای واترز شنیده می شود که خطاب به امر می گوید: « امر، تصویر تو وارونه است. امر در جواب وی می گوید: «من نمی دانم چطور باید این مشکل را برطرف کنم.» در حالی که در این لحظات این موضوع موجب خنده چند نماینده کنگره شده بود شخصی اظهار داشت: «امر روی سرش ایستاده است» و دیگری با کنایه به اتفاقی که اوایل این هفته در تماس زوم یک وکیل تگزاس و ظاهر شدن یک گربه حین جلسه افتاده بود گفت: «حداقل تو گربه نیستی.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش CNN این مشکل زمانی برطرف شد که امر موفق شد تا فیلتر را خاموش کرده و در سمت راست بالای تصویر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار