لحظه حمله خرس قهوه ای به تماشاگران + فیلم

مراسم رهاسازی خرس ها در کردستان عراق با حمله یکی از این خرس ها به تماشاگران در این مراسم همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی به تازکی منتشر شده است که لحظه حمله خرس به افراد حاضر در مراسم رهاسازی تعدادی از خرس‌ها در کردستان عراق را به تصویر می‌کشد. در این مراسم که قرار بود شش خرس قهوه‌ای نجات یافته در طبیعت رها شوند، یکی از خرس‌ها به افراد حاضر حمله‌ور شد.

ویدئوی منتشر شده تعدادی زیادی از حاضران که در مراسم رهاسازی خرس‌ها در طبیعت شرکت کرده بودند را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌کنید هنگامی که یکی از خرس‌ها توسط نجاتگران از قفس بیرون آورده شده و در طبیعت رها می‌شود ناگهان به سمت آن‌ها حمله می‌کند.

در این ویدئو تماشاگران و خبرنگاران که برای نجات جان خود اقدام به فرار می‌کنند نیز دیده می‌شوند. این اتفاق روز پنجشنبه تاریخ ۱۱ فوریه و در منطقه «دوهوک» کردستان عراق رخ داد و بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این مراسم به هیچ یک از افراد حاضر آسیبی وارد نشد.


بیشتر بخوانید


این خرس‌های قهوه‌ای طبق یک پروژه حفاظت شده از حیات وحش از خانه‌های افراد بومی نجات داده شده بودند و بر اساس این طرح این شش خرس در خانه جدید خود در کوه‌های «گارا» رها شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
اخه برای آزاد کردن یهدخرس اینقدر آدم میره بیچاره وحشت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
این مثلا چه فیلمی بود که دیدیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
خرس بچه است و دور تا دورش آدم هست برای نجات خودشش داره فرار میکند از ترس این جماعت. میشه نویسنده بفرمایید خرس باید پرواز میکرد از بین اون همه جمعیت