ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها از ۲۰ اسفند

فرماندار همدان گفت:ثبت‌نام داوطلبان شورا‌های شهر و روستا از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و گواهی نداشتن سوءپیشینه در هنگام نام نویسی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا از ۲۰ اسفندماه اظهار کرد: ثبت‌نام تنها در فرمانداری همدان انجام می‌ شود بنابراین تمام داوطلبان شهر‌های همدان، قهاوند، جورقان و مریانج باید به فرمانداری مراجعه کنند.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر زمینه‌سازی برای نام نویسی داوطلبان فراهم شده است ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی برگزار شده تا مقدمات اجرای مطلوب این مهم فراهم شود.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه نامزدها در هنگام ثبت‌نام باید دارای گواهی عدم سوپیشینه باشند افزود: از ۳ ماه قبل هم اعلام کردیم که داوطلبان گواهی عدم سوپیشینه خود را بگیرند و حین ثبت‌نام همراه آن‌ها باشد تا زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند.

محمدی بیان کرد: کسانی که تمایل دارند برای داوطلبان شورای شهر و روستا ثبت‌نام کنند، گواهی سوپیشینه را دریافت کنند، زیرا پروسه‌ای زمان‌بر است و به روزهای ثبت‌نام موکول نکنند.

او بیان کرد: شرط مدرک تحصیلی داوطلبان نیز همچنان از مقطع کارشناسی به بالاست و تغییراتی در این بخش وجود ندارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.