۶ هزار و ۳۱۷ کارگر در استان قزوین زیر پوشش بیمه بیکاری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۳۱۷ کارگر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی زیر پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتتد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۶۴۰ کارگر در قزوین، هزار و ۶۷۷ کارگر در البرز، ۷۶۰ کارگر در تاکستان و ۴۶۰ کارگر در بویین زهرا درخواست بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری را در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده‌اند.

گروسی افزود: در این مدت ۷۶۹ نفر شامل ۲۰۱ نفر در قزوین،۴۴۱ نفر در البرز، ۴۳ نفر در تاکستان، ۳۵ نفر در آبیک و ۴۹ نفر در بوئین زهرا از طریق معرفی واحد‌های متقاضی تسهیلات کارفرمایی، واحد‌های کار و خوداشتغالی تبصره یک ماده ۶ به اشتغال مجدد بازگشته‌اند.

او اضافه کرد: همچنین ۶ نفر از این مقرری بگیران به نهضت سوادآموزی و ۷۳ نفر به سازمان فنی و حرفه‌ای جهت فراگیری آموزش لازم برای اشتغال مجدد معرفی و در ۱۰ ماهه امسال هشت نفر از این طریق صاحب شغل شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای امسال ۱۵ جلسه اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قزوین و ۴۳ جلسه کارگروه فرعی با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ۲۳۹ بنگاه اقتصادی تشکیل شده که ۳۳۲ مصوبه برای حمایت از آن‌ها داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار